Spel jag saknar

MFC
Medlem
Spel jag saknar

Jag saknar ett spel till PC som är som MMORPG i storlek men är ett "vanligt" spel. Gärna i rymdtema.

De enda spelen som tilltalar (fast är fel tema) är Oblivion och Fallout 3 (min smak har INGET att göra med Bethesda specifikt)

Faktum är att jag skulle bli överlycklig om det kom ett "Fallout 3" med rymdtema.

Strategi men också lite rollspel och mycket stor frihet... finns det några sådana spel idag och som inte är MMORPG?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Mass Effect kanske?

Medlem

Beskrivningen passar in på Mass Effect rätt så bra

MFC
Medlem

hm.. den har man ju missat då ju.. buhu


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

X3

Köpte X3 själv under julrean på steam.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Medlem

Freelancer och Starlancer är kick-ass-spel! De borde du pröva!

Medlem

Själv saknar jag thief-spelen... vart har 4:an tagit vägen?

Fallout3 har jag spelat genom totalt 4 gånger, 360 och pc - jag skulle lätt kunna tänka mig ett varv till då spelet är som nytt vid varje nytt varv... 10/10 från mig. Mer fallout!!!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

MFC
Medlem

Tack för tipsen. Freelancer känner jag till, fast jag fastnade aldrig för det av någon anledning

Fortsätt tipsa om ni kommer på några.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar