Stridssystemet är i fokus när det vankas ny trailer för Mafia III

Robot
Stridssystemet är i fokus när det vankas ny trailer för Mafia III
Medlem
Stridssystemet är i fokus när det vankas ny trailer för Mafia III

Hmm, är det bara jag eller är det nått som känns lite OFF med hur vapnet är vinklat då han skjuter? Sen gillar jag inte riktigt det här med att när man gör "take downs" så byter spelet kameravinkel och går in i en animation (Deus Ex gör ju samma grej där). Det tar mig lite ur upplevelsen tyvärr.

Jaja, hoppas ändå väldigt mycket på det här spelet, älskar de tidigare spelen.

Medlem
Skrivet av Richie77:

Hmm, är det bara jag eller är det nått som känns lite OFF med hur vapnet är vinklat då han skjuter? Sen gillar jag inte riktigt det här med att när man gör "take downs" så byter spelet kameravinkel och går in i en animation (Deus Ex gör ju samma grej där). Det tar mig lite ur upplevelsen tyvärr.

Jaja, hoppas ändå väldigt mycket på det här spelet, älskar de tidigare spelen.

Finns mycket av det jag ser som stör mig faktiskt, men å andra sidan så ska man inte vara så kräsen då det är ett maffia spel! Wooho.

Medlem

Här hittar ni avsnitt #5 Mafia 3 Gameplay Trailer Series – The World of New Bordeaux #5 - The New Mob

Inaktiv

Extremt fult.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av anon_306295:

Extremt fult.

Du behöver inte ta i så du skiter på dig.

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Richie77:

Hmm, är det bara jag eller är det nått som känns lite OFF med hur vapnet är vinklat då han skjuter? Sen gillar jag inte riktigt det här med att när man gör "take downs" så byter spelet kameravinkel och går in i en animation (Deus Ex gör ju samma grej där). Det tar mig lite ur upplevelsen tyvärr.

Jaja, hoppas ändå väldigt mycket på det här spelet, älskar de tidigare spelen.

Finns mycket av det jag ser som stör mig faktiskt, men å andra sidan så ska man inte vara så kräsen då det är ett maffia spel! Wooho.

Det är väl pga av att det är ett Mafia spel man bör vara ställa lite högre krav, då spelen tidigare varit så bra, speciellt första spelet.

Medlem

Det verkar väldigt fördummat... varför kan man se igenom väggarna? Helt sjukt att så många spel nu för tiden ska ha wallhack mechanics / eagle vision så till och med farfar kan spela det.

Medlem

Jag har de två första, men den här blir jag tveksam till och väntar nog tills efter recensionerna kommit.


signatur

autograph

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av disinfect:

Det verkar väldigt fördummat... varför kan man se igenom väggarna? Helt sjukt att så många spel nu för tiden ska ha wallhack mechanics / eagle vision så till och med farfar kan spela det.

Kan väl alltid hoppas att det likt i Hitman går att stänga av funktionen...

...men jag räknar inte med det.

Medlem

AI:n verkar vara helt värdelös...

Medlem

Känns väldigt fokuserat på att vara "one man army" av alla trailers man får se. De andra spelen hade en väldigt fin finess av att gå mellan våld och att ta det lugnt och vara mafia-man, speciellt första.
Huvudkaraktären känns som en torped med egen agenda.
Jag kommer givetvis spela iaf, som vanligt. Hoppas på att bli positivt överaskad.

Medlem
Skrivet av 0skar:

Känns väldigt fokuserat på att vara "one man army" av alla trailers man får se. De andra spelen hade en väldigt fin finess av att gå mellan våld och att ta det lugnt och vara mafia-man, speciellt första.
Huvudkaraktären känns som en torped med egen agenda.
Jag kommer givetvis spela iaf, som vanligt. Hoppas på att bli positivt överaskad.

Ja huvudkaraktären har en egen agenda. Han skiter fullständigt i pengarna. Hämnd, hämnd och åter hämnd handlar spelet om. Givetvis så slår han ihop sig med karaktärer som blir hans underbossar med liknande agenda mot italienska maffian i staden.

Medlem

Spelat ett tag nu. Det känns lite mer som gta tyvärr. Inte för att gta inte är kul, men man vill ju ha mafia känslan mer. Allt är blodbad. Polisen skiter lite i hur man kör förutom om man kör på någon. Finns många väldigt spelvänliga mekaniker som också tar bort känslan av mafia, som annars haft en värld man verkligen lever sig in i.
Jag har roligt i spelet, men jag har mer kul om jag spelar det som gta än att spela det som ett mafia spel. Mtcket pga non stop våld.
Men ett spel som utspelar sig på 70-talet är riktigt trevligt. Värt pengarna bara där.
Känslan med alla bilar runt omkring, när man sätter sig i bilen och det säger klonk lite här och där samt radiokanalerna är underbart.

1
Skriv svar