Medlem

Jag väntar fortfarande på ett spel som gör Puyols hår rättvisa.

Medlem

Laddade hem demot i helgen och testade. Bara jag som tycker det är helt bedrövlig grafik? Ser ju ut som FIFA gjorde för flera år sedan. Jag är ingen som brukar gnälla på grafik men det känns som att PES ligger långt efter. Testade på PS4.

Medlem

Någon förklarade för mig att lagen i PES inte är de riktiga och där dog ju tanken 100% på spelet. Genomled det där tramset i tidiga SEGA-dagar då Tre Kronor bestod av "islandifierade" svenska fotbollslandslaget... i ett hockeyspel. "Limpaursson" typ...

Försöker se om detta ens nämns i texten ovan men jag misslyckas med det och en sån vital detalj som att fans får spela hittepålag istället för sina favoriter är ju ett helt sänke. Skämmes!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:

Någon förklarade för mig att lagen i PES inte är de riktiga och där dog ju tanken 100% på spelet. Genomled det där tramset i tidiga SEGA-dagar då Tre Kronor bestod av "islandifierade" svenska fotbollslandslaget... i ett hockeyspel. "Limpaursson" typ...

Försöker se om detta ens nämns i texten ovan men jag misslyckas med det och en sån vital detalj som att fans får spela hittepålag istället för sina favoriter är ju ett helt sänke. Skämmes!

Vissa lag som Konami inte har licens för, har påhittade namn.
Detta har PES löst med att man både kan redigera själv eller hämta och installera en optionfile som communityn skapar. Man kan även skapa och redigera egna ligor osv.
Jag har exempelvis inte ett enda påhittat lag eller spelare... (PS4)

Medlem
Skrivet av Kane:

Någon förklarade för mig att lagen i PES inte är de riktiga och där dog ju tanken 100% på spelet. Genomled det där tramset i tidiga SEGA-dagar då Tre Kronor bestod av "islandifierade" svenska fotbollslandslaget... i ett hockeyspel. "Limpaursson" typ...

Haha ja det var kul i gamla International superstar soccer...Zinedine Ziderm, Bronaldo, Clantona å allt vad de hette. Nej det var verkligen ingen hit när det kom till inlevelse. Bra att det går att ladda in laguppställningar nuförtiden.

12
Skriv svar