Spela Rainbow Six: Siege gratis i helgen

Robot
Spela Rainbow Six: Siege gratis i helgen

Testa en av förra årets bästa multiplayershooters.

#rainbow-six-siege-2


Medlem
Spela Rainbow Six: Siege gratis i helgen

Lite orelaterad kommentar här, men hur ska jag kunna smygsurfa på fz under arbetstid när reklam bannern för Dishonored kör igång!?

Releasehästryttare

Testade precis det andra gratis spelet denna helgen Squad, och det va helt bedrövligt.

Hade gärna testat rainbow six om de tar bort det från uplay .. men det lär ju inte hända ..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av philgapin:

Lite orelaterad kommentar här, men hur ska jag kunna smygsurfa på fz under arbetstid när reklam bannern för Dishonored kör igång!?

Fått rapporter om det, och har anmält det till säljarna. Klart du ska kunna smygsurfa på arbetstid


signatur
Medlem

Well alla ni som inte är livrädda för uplay borde definitivt ge det försök. Lätt roligaste shootern som är ute nu. Ännu roligare om ni har en vän eller 4 att spela med

Medlem
Skrivet av philgapin:

Lite orelaterad kommentar här, men hur ska jag kunna smygsurfa på fz under arbetstid när reklam bannern för Dishonored kör igång!?

Jaha är det vad det är som låter? Har så många flikar uppe att jag inte kunde lokalisera vart ljudet kom ifrån!

Medlem

Jag testade förra gången det var gratishelg. Köpte spelet efter det. Riktigt skoj, helt klart värt att testa om man gillar lite mer taktiska fps.

Medlem

testade betan lite o tyckte d sög men efter ett tag testade jag det igen o fastnade totalt. 150 spelade pvp timmar. Riktigt skitkul! Har lagt minst 1000 spänn på det med själva spelet, season pass o bling bling i spelet som man sagt till sig själv att aldrig köpa i spel

Medlem
Skrivet av Devan:

Testade precis det andra gratis spelet denna helgen Squad, och det va helt bedrövligt.

Hade gärna testat rainbow six om de tar bort det från uplay .. men det lär ju inte hända ..

Squad är en mil-sim med otroligt mycket fokus på lagarbete samt taktik. Det råder lite smått kaostillstånd nu under gratishelgen då många grupper leds av folk som aldrig spelat tidigare. Jag har dock fortfarande väldigt roligt trots detta.

Värt att tillägga är att Squad är långt från ett färdigt spel, och är just nu i alpha.

Medlem
Skrivet av Devan:

Hade gärna testat rainbow six om de tar bort det från uplay .. men det lär ju inte hända ..

Uplay är helt Ok, inte jättebra, men helt Ok. Helt klart värt att installera, även om du bara tänker testa Siege under dagarna. Riktigt bra spel


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem
Skrivet av philgapin:

Lite orelaterad kommentar här, men hur ska jag kunna smygsurfa på fz under arbetstid när reklam bannern för Dishonored kör igång!?

https://getadblock.com/

Medlem
Skrivet av Zer0cooL:
Skrivet av philgapin:

Lite orelaterad kommentar här, men hur ska jag kunna smygsurfa på fz under arbetstid när reklam bannern för Dishonored kör igång!?

https://getadblock.com/

Men nej! Hur ska de annars få intäkter från läsarna? Nu är det faktiskt inte längre problem med bannern tack vare att Calle uppmärksammande detta. Tycker faktiskt det är dålig stil att köra adblock nu när allt de gör är helt gratis att läsa. Fy!

Releasehästryttare

Spelat dryga 20 rundor nu, grymt kul spel ..

men ..

Fick bara ~3 kills i de rundorna, so tror jag får lämna detta spel till er yngre med bra ögon som kan se en pixel röra på sig, så håller mig till world of warships tills vidare

Medlem

Enda spelet som Ubisoft har släppt på senare år som är skoj.

Får FPS drop på någon enstaka bana även på lägsta inställningar trots att jag har bra komponenter. Communityn är förvånansvärt vänliga i spelet. Har nog aldrig använt mikrofonen inne i ett spel så mycket som i Rainbow Six Siege. Har alltid använt tredjepartsprogram för andra spel när jag pratar.

Rainbow känns som ett rätt så slow-paced Battlefield Bad Company där man istället raserar gipsväggar istället för att rasera hela byggnaden över fienden. Det är taktiskt, men ändå väldigt tävlingsinriktat då man spelar PvP.

Jag saknar lite av systemet där man kunde verkligen skapa en helt egen karaktär från det tidigare Rainbow Six Vegas 2. Men det är tillräckligt med saker i Siege som går mig att vilja köpa tillbehör och hjälmar.

Sen är det tråkigt med den grafiska nedgraderingen. Men det är standard hos Ubisoft. Trots det så är det utan tvekan värt 200kr.

8/10 balaclavas får spelet i betyg av mig.

Medlem

Aaah! Den årliga noobskörden startar!
Missa inte den suveräna Matchmakingen eller prospelarna som lirar på sina smurfkonton.
Riktigt kul spel för övrigt.


signatur

#PCMR

Medlem

Enda multiplayer FPS som jag verkligen gillar. Mycket skönt folk och inte så många fjortisar som bara gnäller. Inte spray and pray utan mer hjärnverksamhet... och man känner verkligen att man lär sig saker hela tiden!

Medlem

Köpte det i väntan på BF1, och då jag läste om deras anti-fusk Battleye som verkar vara en av de bästa.

Efter att kört lite så shoppade jag premium också, lite sent då man tänker när spelet kom ut det kan medges, men var till bra pris och inget jag ångrar.

Körde då det begav sig Rouge Spear och de samtida och det här har riktigt bra spelkänsla och är grymt roligt speciellt om man kör med vänner, så passa på att testa i helgen.

PvP så är det som någon ovan nämner en hel del pixel pang, och det var tufft för mig i alla fall tills jag började röra mig (då man försvarar) och inte vara på förväntade platser.

Trodde först när jag började att det var ett riktigt p2w spel, men det visade sig att det är endast "bling" som man kan köpa och vissa "multipliers" på inkomster, men de går att tjäna ihop utan kontanter också, inga vapen mods eller dylikt vilket är bra.

Har inte spelat så mycket sedan BF1 kom ut, men spelet håller som man kan se på populations stat's och jag kommer att spela mer i alla fall lite senare.

Top Tip,
Det lönar sig att ta det lite lugnt i spelet och spara lite på sitt enda VL liv.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar