Horizon: Zero Dawn

Robot
Horizon: Zero Dawn

PS4 Pro kan vara faktorn som får Guerillas nya värld att nå sin fulla potential.


Medlem
Horizon: Zero Dawn

Hur lång var sessionen du fick se? Eller fick du spela själv? Intressant med tanke på att du skulle visas PS4 Pro eller Horizon Zero Dawn?

Medlem

"PS4 Pro kan vara faktorn som får Guerillas nya värld att nå sin fulla potential."

Du stavade PC fel.

Medlem

Önskar så att detta släpptes till PC! (cry)

Medlem
Skrivet av Vercadi:

"PS4 Pro kan vara faktorn som får Guerillas nya värld att nå sin fulla potential."

Du stavade PC fel.

Guerilla gör tyvärr bara spel till Sony-konsoler...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
Skrivet av Vercadi:

"PS4 Pro kan vara faktorn som får Guerillas nya värld att nå sin fulla potential."

Du stavade PC fel.

Att skriva att dagens konsoler kan ge ett spel i denna kaliber sin fulla potential får mig att skaka lite på huvudet. ^^

Spelet ser dock väldigt vackert ut må jag säga, synd att jag förmodligen aldrig kommer spela det(om man nu inte testar lite hos någon bekant som äger PS4).


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Manna:

Hur lång var sessionen du fick se? Eller fick du spela själv? Intressant med tanke på att du skulle visas PS4 Pro eller Horizon Zero Dawn?

Den var över på mindre än tio minuter (!). Och jo, syftet med demon var att visa vad PS4 Pro gör för Horizon. Inte fick jag spela själv heller (de lurifaxarna!), men det var ändå lugnande att se Horizon i en betydligt mjukare form än tidigare. Det här ser bra ut – hoppas det BLIR bra också.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av Vercadi:

"PS4 Pro kan vara faktorn som får Guerillas nya värld att nå sin fulla potential."

Du stavade PC fel.

Well played, sir. ^^


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag har sett HDR.

Det är större än 4K, upplösning och framerate tillsammans.

Horizon Zero Dawn är ett spel jag SKA ha.

Medlem

Inte ens 60 på Pro, ajaj.

Medlem
Skrivet av Star Lord:

Jag har sett HDR.

Det är större än 4K, upplösning och framerate tillsammans.

Horizon Zero Dawn är ett spel jag SKA ha.

Det kan omöjligt vara så grafisk fascinerande?

Medlem
Skrivet av Megagurra:
Skrivet av Star Lord:

Jag har sett HDR.

Det är större än 4K, upplösning och framerate tillsammans.

Horizon Zero Dawn är ett spel jag SKA ha.

Det kan omöjligt vara så grafisk fascinerande?

Det är något man måste se själv för att förstå, som VR.
Ladda ner:
http://demo-uhd3d.com/fiche.php?cat=uhd&id=153
Lägg på en USB och åk till närmaste butik som säljer HDR-TV och be att få kolla på filen. Installera potplayer på datorn och jämför själv.

1
Skriv svar