Hur mycket pengar brände du på Black Friday?

Medlem

Det var dålig rea i år. Fulsatt många priser som ordinarie pris = 2,5k sen kollar man prisjakt historia senaste 12 månader, aldrig gått över 1,6k.

fula jävlar.

Köpte dock nytt trådlöst headset, logitech g933 artemis för 1,3k

Medlem

En ny Honda Civic! En så där knappt 300 000kr. Black Friday erbjudande som sänkte månadskostnaden med 250kr, inte helt illa på en befintlig offert.

Medlem

Runt 1500. Julklapp till min sambo samt en tröja till mig själv och Civ 6.

Medlem

Titanfall 2 för 250 kr, var dock "Code in a box" så trots digital download så får man vänta på den fysiska lådan tills idag... vem har kommit på den varianten egentligen?...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag blev helt black.....badam tssssss!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

En Asus 24" LED VG248QE 144Hz-skärm för ca 2100kr, samt HDMI-kabel. Var dags att uppgradera från min 60Hz-are kände jag. Jag är nöjd!

Medlem

0kronor
förutom kanske mat och dryck som vilken dag som hellst
jag är tacksam för vad jag har sedan tidigare och slänger inte extra pengar bara för att någon vill få mig att tro att jag behöver ett nytt spel eller ny TV

Medlem

Sladdlösa lurar, Blue Yeti mic, ett gäng filmer och spel samt en lp-vinyl. Gick väl på runt 2500kr, fick sansa mig lite för att kunna köpa ett gäng Last Guardian-samlarutgåvor i December.

Medlem

Jag brände exakt 0 kr. Har redan allt jag behöver. (Förutom flickvän, B-körkort,och en lokal där jag kan skjuta med softair-gun. Det var ingen rea på sånt)


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

Det blev en Pi 3 med diverse tillbehör för ett litet julklappsprojekt. Dock inget som va nedsatt så fick lägga 1300kr.

Medlem

6790 pix på en asus rog swift bildskärm


signatur

Meep!

ELF
Medlem
Skrivet av maddogmoffit:

En ny Honda Civic! En så där knappt 300 000kr. Black Friday erbjudande som sänkte månadskostnaden med 250kr, inte helt illa på en befintlig offert.

Tycker det kunde finnas någon Golf R på BF rea


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

0 spänn. SSD'n som jag ville ha fick aldrig nån rea så ingen fick mina pengar den här gången. Från vad jag kunde se så var typ alla premiumprodukter helt och hållet exkluderade från rean.

Medlem

Jag spenderade inte en enda krona.

Det fanns absolut inget intressant någonstans.

Får väl se om den svenska klassiska MELLANDAGSREAN har bättre saker att erbjuda.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

En Asus 24" LED VG248QE 144Hz-skärm för ca 2100kr, samt HDMI-kabel. Var dags att uppgradera från min 60Hz-are kände jag. Jag är nöjd!

Jag sneglade också på en sådan (eller liknande) men tänkte att om det vara någon ide att köpa en ny skärm så ska det vara en G-sync. Men lär kanske dröja ett tag innan en sådan är "billig". Skärmen jag har nu fungerar ju bra så man vill ju inte betala nå stora belopp för en ny.

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Jag spenderade inte en enda krona.

Det fanns absolut inget intressant någonstans.

Får väl se om den svenska klassiska MELLANDAGSREAN har bättre saker att erbjuda.

Du menar "rean" där de höjer priserna innan, "rear" och du betalar högre pris än normalpris trots rea? Ja jo, den är bra.

Medlem

Brände en enorm summa på 129kr för en musmatta!

Medlem

0kr, jag har allt jag behöver...

Medlem

Cirka 150 spänn, några DLC som var intressant och nu hade ett vettigt pris jämfört med innehållet.

Medlem

Köpte bara season pass till the division från ubisoft för 19.99€

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

Du menar "rean" där de höjer priserna innan, "rear" och du betalar högre pris än normalpris trots rea? Ja jo, den är bra.

Ja, några korkade återförsäljare kan kanske göra så, men jag vet redan nu ungefärligt pris på de saker som jag är intresserad av så jag kommer defintivt inte bli lurad.

Medlem

Ingenting...
Idag 4600kr, beställde precis OnePlus 3T, med ett skydd

https://oneplus.net/se/3t


signatur
Medlem

HTC Vive.

Kostade "bara" 7890 riksdaler på Webhallen så kunde inte motstå. Ständigt varit intresserad av VR och hade ändå tänkte köpa när jag drar till USA så blev väl lite spontant. Men ångrar ingenting.....ännu.


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem
Skrivet av Makkapakka:
Skrivet av Halvars90:

Jag spenderade inte en enda krona.

Det fanns absolut inget intressant någonstans.

Får väl se om den svenska klassiska MELLANDAGSREAN har bättre saker att erbjuda.

Du menar "rean" där de höjer priserna innan, "rear" och du betalar högre pris än normalpris trots rea? Ja jo, den är bra.

Du har väl, precis som alla andra möjlighet att kolla upp vad artiklerna har kostat tidigare, för att jämföra med. Vet man vad man är ute efter, så har man förmodligen koll på det ungefärliga riktpriset också. Inte sant?

Medlem

vart 1000 kr för spel på steam, en samsung Galaxy S7 då min nuvarande telefons högtalare är trasig, med trådlös laddare, skydd till telefonen och en corsair scimitar mus då min nuvarande razer naga har en trasig scroll.
Vart ca 8000

Medlem
Skrivet av Halvars90:
Skrivet av Dudinkalv:

En Asus 24" LED VG248QE 144Hz-skärm för ca 2100kr, samt HDMI-kabel. Var dags att uppgradera från min 60Hz-are kände jag. Jag är nöjd!

Jag sneglade också på en sådan (eller liknande) men tänkte att om det vara någon ide att köpa en ny skärm så ska det vara en G-sync. Men lär kanske dröja ett tag innan en sådan är "billig". Skärmen jag har nu fungerar ju bra så man vill ju inte betala nå stora belopp för en ny.

Förstår hur du tänker, men personligen ville jag ha en skärm med ljudoutput i (samtidigt som jag behövde en 144hz-skärm) så jag även kan använda den till min PS4, så var perfekt tillfälle för mig.

Medlem

spontant känns det som om att black friday bara är "hustling" om man jämför med mellandagsrea.

Sparar pengarna tills dess helt enkelt. Efter black friday och jul så borde mellandagsrean vara riktigt bra.

Medlem

Far Cry 4 på Steam för 150 kr, ett par skinnhandskar som fungerar med mobilen på Kjell för 99, och sen en dammsugare för 1490 kr som suger som aldrig förr och är sjukt tyst. Så jag känner mig duktig som inte lagt ut mer. Var med och hjälpte en polare köpa 65-tums... men det dumma med 65-tums teveapparater är att man bara blir sugen på en 75-tums.

rot
Medlem
Medlem

Det blev The Division och DOOM under Steams rea i helgen.

123
Skriv svar