Hur mycket pengar brände du på Black Friday?
Passade på att köpa NHL17 (senaste jag hade var NHL 2002 på PC har jag för mig), Warcraft filmen, ett paket med TP frågor med Harry Potter tema, samt ett par Steelseries Siberia 800.
Allt som allt landade det på kanske 2300kr (bara lurarna kostade normalt ~3200).
Så rätt nöjd ändå.
En Dell XPS 15 och en Logitech G900.
Jag hoppades att det skulle bli rea på någon stor extern hårddisk, men tyvärr dök det inte upp någon sådan.
Brände typ 3000 kr, ca 800 kr på 2 nya spel, 300-600 kr på några plex till eve online.
sen kläder också.
Köpte cod infinite warefare som tog 5 tim o installera från 6 skivor o sen tankade man typ 55 gig på 4g som där ja bor på en bra natt kan komma upp i 20 mbps men oftast är runt 10 mbps...
Köpte civ 6 som inte funkade efter man installerat så man fick leta runt på nätet efter hur man skulle fixa det, slutade med att man installerade om direct x och någon vcdist fil inne i en mapp i spelets mapp..
T-shirts är alltid nice och ett par boxers och en fresh mössa och sen klippte man sig också vilket var extra nice då man inte klippt sig sen augusti...