Paragon, vad tycker ni?

Medlem
Paragon, vad tycker ni?

Hej alla goa glada! Har börjat köra paragon betan nyligen (igår) jag tyckte själv om spelet, lite väl "slött" om man säger så.
Lite negativt tycker jag själva UI upplägget är på "shoppen" är lite svår att hantera, mycket att läsa genom på kort tid.
Hoppas även på fler gamemodes, så som de flesta andra MOBA spel har
Utöver det, väldigt snyggt, "coola" spells och heroes enligt mig

Vad tycker ni?

Medlem

Körde det till PS4:an, håller helt med om det kändes "slött". Som om allt utspelade sig i sirap.

Medlem

ingen som spelar detta? har tittat runt på forum i sverige och norge (bor där) men inte hittat några uppdaterade trådar om Paragon. själv började jag spela för en månad sedan och tycker det är skit kul. spelet har nog ändrat sig mycket mot vad det var innan vad jag verkar se på youtube. jag och en kompis spelar detta mycket just nu å hade ju varit kul med lite fler att spela med.

Medlem
Skrivet av educk:

ingen som spelar detta? har tittat runt på forum i sverige och norge (bor där) men inte hittat några uppdaterade trådar om Paragon. själv började jag spela för en månad sedan och tycker det är skit kul. spelet har nog ändrat sig mycket mot vad det var innan vad jag verkar se på youtube. jag och en kompis spelar detta mycket just nu å hade ju varit kul med lite fler att spela med.

Jag och mina kompisar spelade tidigare, men man blev "mätt" ganska fort, pga det enformiga spelandet, dock om man gillar MOBA så är det ett utmärkt spel, och blir väl bättre när det väl kommer fler spelstilar alt. champions

Medlem
Skrivet av ElgutDenVilde:
Skrivet av educk:

ingen som spelar detta? har tittat runt på forum i sverige och norge (bor där) men inte hittat några uppdaterade trådar om Paragon. själv började jag spela för en månad sedan och tycker det är skit kul. spelet har nog ändrat sig mycket mot vad det var innan vad jag verkar se på youtube. jag och en kompis spelar detta mycket just nu å hade ju varit kul med lite fler att spela med.

Jag och mina kompisar spelade tidigare, men man blev "mätt" ganska fort, pga det enformiga spelandet, dock om man gillar MOBA så är det ett utmärkt spel, och blir väl bättre när det väl kommer fler spelstilar alt. champions

tycker det blir bara roligare och roligare eftersom man lär sig gubbarna/flickorna. kort gör det också spännande att testa egna varianter. men klart jag gillar MOBA så kanske är lite därför.

du får testa igen. som sagt de ändrar i spelet hela tiden. och nu snart sker en stor ändring igen med en ny bana. ska bli spännande. var faktiskt länge sedan jag fastnade så här för ett spel. ser fram imot att komma hem å lira

1
Skriv svar