Topplista – Årets högsta betyg

Testpilot

Overwatch blev årets spel men fick ej 5/5? Hmm.

Medlem
Skrivet av pippen1001:

civ VI jag fattar inte vad ni rökt på som ger det en 5:A ... det är mediokert max en 3:a, 2.5 om jag hade fått ge det betyg, knappt spelbart. Jag har spelat otal undratals timmar av civ 2,4,5 och efter 60 timmar med skiten i civ 6 så kan jag utse till sämre än beyond earth...

Mediokert är det inte, men precis som dig tröttnade jag väldigt fort på 6:an och då har jag tappat räkningen på alla tusentals timmar jag lagt på ALLA spelen genom hela serien Civ, sen jag första gången spelade Civ 1 på min gamla amiga 600. Typ 3.5 är väl vad det ät värt i dagens läge, vi får hoppas på att expantionerna blir lika bra som till femman, då kan man nog lägga till 1000 timmar till.

Medlem
Skrivet av FuzioN:
Skrivet av autograph:
Skrivet av FuzioN:

Detta året har varit året med Early access spel och utveckling och beta produkter till spel vi kommer få se som blir riktigt bra om några år.

Tror inte nästa år blir direkt bra heller typ ett spel jag ser fram emot och det är SOD 2.

ska bli kul att se hur det blir men 2018 är nog året vi kommer få se riktigt jävla bra spel.

Som..., säg En titel!?

Det är det som är saken flesta utav dessa titlar är under utveckling bakom stända dörrar och utvecklats i 1-2 år redan.

dvs vi vet inte ett skvatt du och jag kommer få reda på detta på E3 m.m

Du kommer att få se och förstå när det väl släpps info, mer än så kan jag inte säga

Det är väl ganska så självklart att det kommer att hända massor av saker nästa år, men vad vet vi inte än. Därför kan vi inte säga det nu. (Skillnad på "får inte", "kan inte" och "vet inte".) Att påstå att vissa saker kommer att vara något extra är ju både dumt och poänglöst. Så är det ju varje år. Varför hypen?

Jag kan ju redan nu säga att nästa år så kommer ytterligare några kändisar att dö, men just nu kan jag inte säga vilka...
(Jag får inte säga vilka.)


signatur

autograph

Medlem

"30 Movies That Are Going To Blow Everyone Away In 2017":
https://youtu.be/9azGzlvCygA


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av skogsvilden:
Skrivet av DAoG:

Knapert med bra spel iår?

Ja de där spelen ger jag inte mycket för och ett DLC till the Witcher räknas väl inte.
Finns ju alltid Doom, Stardew Valley, X-Com 2, Overwatch och Dishonored 2 de toppar nog de flestas listor.

Ett DLC som är riktigt, riktigt bra och skulle fungera lika bra som ett separat RPG spel, 20-40h speltid, många ggr fler timmars nöje och speltid än majoriteten av AAA spel som släpps idag.

Tycker inte det bör kallas för DLC egentligen. Det är en riktig expansion, och ingen hade haft något problem ifall det hade släppts som ett mindre standalone spel. Faktiskt. Visst, det är ett DLC i att det är nedladdningsbar content, men 20-40 timmarna i Blood & Wine samt den stora spelvärlden i skiten överträffar många fulla releases i både storlek, innehållstäthet, kvalitet, och längd.

12
Skriv svar