Conan Exiles får snart sin största uppdatering hittills

Robot
Conan Exiles får snart sin största uppdatering hittills
Medlem
Conan Exiles får snart sin största uppdatering hittills

Conan, what is best in life?
- stable servers?

Medlem

Vill inte vara den som är den, men patchen har redan släpps, även vid artikelns publikation.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Några riktigt efterlängtade uppdateringar i den här patchen, kommer att göra ett kul spel ännu kuligare.

ELF
Medlem

Ser inte ut som att de löst den låga fps som vissa av oss har. Men får väl ändå ge det en chans imorn. Är generellt låg fps i spelet, men när jag har eld i vyn så får jag 20 fps eller lägre. Då sitter jag ändå på 4790K och R9 290X.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Hoppas de kan fixa problemet som är på många servrar då dessa Story NPC's despawnar och inte kan spawna igen för att någon byggt något för nära den.

Jamila the Pirate Queen är nästan alltid borta på servar jag kollat för att folk bygger ett camp nära piratskeppet.

Medlem
Skrivet av Winzi:

Hoppas de kan fixa problemet som är på många servrar då dessa Story NPC's despawnar och inte kan spawna igen för att någon byggt något för nära den.

Jamila the Pirate Queen är nästan alltid borta på servar jag kollat för att folk bygger ett camp nära piratskeppet.

NPC-läger är numera claims och går inte att bygga intill, dessutom räknas inte längre mindre saker som claims för spelare.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Winzi:

Hoppas de kan fixa problemet som är på många servrar då dessa Story NPC's despawnar och inte kan spawna igen för att någon byggt något för nära den.

Jamila the Pirate Queen är nästan alltid borta på servar jag kollat för att folk bygger ett camp nära piratskeppet.

NPC-läger är numera claims och går inte att bygga intill, dessutom räknas inte längre mindre saker som claims för spelare.

Fan va najs. Då kan jag göra klart min bas med det sista altarer. Speciellt bra då yog purified meat inte längre ger hp reg, så nu behövs mitras potions.

1
Skriv svar