Mordhau strävar efter realistiska medeltidsstrider med 64 spelare samtidigt

Robot
Mordhau strävar efter realistiska medeltidsstrider med 64 spelare samtidigt
Medlem
Mordhau strävar efter realistiska medeltidsstrider med 64 spelare samtidigt

*Svärd som hugger av armar och ben på välbepansrade soldater* Realistiskt ja..

Kommer ju vara en viss förbättring av Chivalry om inte annat.. Bannerlord och Kingdom Come är dock de intressantaste av kommande svärdssspel.

Medlem

Ser riktigt bra ut och verkar mer slipat än nuvarande alternativ. Själv är jag ganska mättad på på konceptet efter m&b samt chivalry, så om dom inte har någon egen intressant skruvning på konceptet kan jag inte säga att jag blir allt för sugen.

Medlem

högg han huvudet rent av på en kille som hade ringbrynja? Hur stark är man inte då lol?

Medlem

Combat ser ju faktiskt riktigt tight ut!

Blir kul att se progress, älskar slutet med "End him rightly!". Skrattade jag gott åt.

Medlem

chivalry va bra .. mount & blade va bra .. war of the roses urkass smörja .. hoppas det här blir bra också

Medlem

Spel får verkligen till full plate fel ibland.

Sättet man dödade en annan riddare på var att slå till på veka punkter, typ armhålor och dylikt.

Om man kollar i klippet ovan så får man se hur två amatörer använder rustningar.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Hej och välkomna till mästerskapen i knäcktfäktning. Men vad gör han..aj aj aj..han vänder på svärdet....ja, han blir stressad tror jag.

Medlem
Skrivet av Korken:

Hej och välkomna till mästerskapen i knäcktfäktning. Men vad gör han..aj aj aj..han vänder på svärdet....ja, han blir stressad tror jag.

Får mig att tänka på galenskaparnas VM i gymnastik. Såhär hade det sett ut om man hade gett Knut Kragballe ett svärd.

Medlem
Skrivet av Zidious G:
Skrivet av Korken:

Hej och välkomna till mästerskapen i knäcktfäktning. Men vad gör han..aj aj aj..han vänder på svärdet....ja, han blir stressad tror jag.

Får mig att tänka på galenskaparnas VM i gymnastik. Såhär hade det sett ut om man hade gett Knut Kragballe ett svärd.

Hehe, ja eller denna. https://www.oppetarkiv.se/video/1140781/varan-tv

16:16 in i programmet.

Medlem

Klippet var värt det för 5:20 till 5:28


signatur

???????????????

Medlem
Skrivet av Korken:
Skrivet av Zidious G:
Skrivet av Korken:

Hej och välkomna till mästerskapen i knäcktfäktning. Men vad gör han..aj aj aj..han vänder på svärdet....ja, han blir stressad tror jag.

Får mig att tänka på galenskaparnas VM i gymnastik. Såhär hade det sett ut om man hade gett Knut Kragballe ett svärd.

Hehe, ja eller denna. https://www.oppetarkiv.se/video/1140781/varan-tv

16:16 in i programmet.

Alltid en uppröst för Varan-TV. Sveriges bästa humor!

Medlem

"Realistiska"

1
Skriv svar