Spana in Brütala kändisar

Robot
Spana in Brütala kändisar

This is going to be Brütal... vill ha...

Medlem

Många bra artister där. Givet köp om jag hade någon konsol

Medlem

storyn ligger väl runt 7-8 timmar men med sidemissions får du flertalet mer. Riktigt grymt spel


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

lär köpa 360 enbart för detta spel!

Medlem

Fick mitt igår, kunde dock inte njuta av det pga huvudvärk, men det verkar helt klart bra tidsfördriv

Medlem

Tycker det är lite för lätt. Har aldrig ägt en konsol, men besökte en polare för att spela det och första gången jag håller i en 360 kontroll så får jag slåss mot en spindelboss och besegra den direkt, och det skulle tydligen vara svåraste svårighetsgraden.

Bortsett från det så är det faktiskt jävligt kul.

Medlem

Haha, tror inte att Ozzy behöver ett spel för att veta att han lyckats. ^^

Medlem

Underbar trailer. Blev positivt överraskad av att man inte behövde anstränga sig för att höra vad Ozzy sa.
Lär bli att köpa en Xbox 360 brütalt fort när det här spelet når hyllorna.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ser sjukt nice ut, funderar på att köpa det när jag får pengar (A)

Ok men vem spelar Rob halford??


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

100ade gången på en månad man läser ordet Brutal på fz nu, nu räcker det väl med nyheter om det här skitspelet, har sett gameplay när man svingar och spelar shock gitarr och det var ju katastrofalt dåligt.

Inaktiv
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Ok men vem spelar Rob halford??

Lisa Ejemyr.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

100ade gången på en månad man läser ordet Brutal på fz nu, nu räcker det väl med nyheter om det här skitspelet, har sett gameplay när man svingar och spelar shock gitarr och det var ju katastrofalt dåligt.

Eh, läs inte nyheterna då?


signatur
Medlem
Skrivet av lvitriol:

100ade gången på en månad man läser ordet Brutal på fz nu, nu räcker det väl med nyheter om det här skitspelet, har sett gameplay när man svingar och spelar shock gitarr och det var ju katastrofalt dåligt.

Kanske du tycker det, men spelet verkar ha fått väldigt många bra recensioner så jag tycker det kan vara befogat med en del skriverier om det.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av lvitriol:

100ade gången på en månad man läser ordet Brutal på fz nu, nu räcker det väl med nyheter om det här skitspelet, har sett gameplay när man svingar och spelar shock gitarr och det var ju katastrofalt dåligt.

Vänta tills du provat spelet innan du gör ett sådant uttalande. Singelplayer var riktigt roligt och multiplayer ser riktigt lovande ut!

/ LordDaimos

Medlem

Samma jävla PR-skit som vanligt. Ska det få mig att köpa spelet? Jag blir bara förbannad på dem. Dessutom såg gameplayet ut som bajs. Jag tror fortfarande på Schafer men det såg faktiskt jävligt rörigt ut.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Alla ni nejsägare: vänta till ni spelat det, innan ni yttrar er. Det här är det roligaste jag har spelat på länge - och då köper jag ett eller två spel per månad.

Medlem

Jag trodde inte mycket om Brutal Legend till en början, men efter att ha sett lite trailers här på FZ så tänker jag ta och önska mig ett till jul


signatur

Game long and prosper

Medlem

otroligt bra spel, bland det bästa jag lirat.

Medlem

Lite småbesviken hittills. Valde att köra på högsta svårighetsgraden men ändå är det riktigt lätt. RTS biten är för ytlig och rörig, vilket gör att jag mest vill spela igenom de bitarna fort. Så länge man bara har kontroll över Eddie är det dock rätt kul. Dialogen och musiken är väl den största behållningen i övrigt.

Medlem

Blir bara mer och mer sugen! Var är FZ recension???


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

1
Skriv svar