Ny Lara Croft presenterad

Robot
Medlem
Ny Lara Croft presenterad

Vakert :L

Medlem
Medlem

"Det nyttjar en helt ny fysikmotor, enligt utvecklarna med rejäla förbättringar av bland annat fysiken."

Är inte det hela poängen med nya fysikmotorer?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Huuga, ser ut som nån gammal spice girls reject eller nått. Passar inte som Lara Croft iaf.

Tacka vet jag Rhona Mitra eller Angelina Jolie. Dom var båda mer "Lara" än någon än dom hära senare varianterna.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag förstår inte riktigt vad hon har med själva spelet att göra, förutom i marknadsföringssyften.

Medlem
Skrivet av Perequin:

Jag förstår inte riktigt vad hon har med själva spelet att göra, förutom i marknadsföringssyften.

Det har hon ju inte heller.

För att klargöra, vid varje spel (vad jag vet) så väljer de en ny modell som ska marknadsföra spelet vid mässor och allt vad det nu heter. Inte för att det får mig att köpa spelet (det gör jag ändå), men ja...


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Skrivet av skribb:

"Det nyttjar en helt ny fysikmotor, enligt utvecklarna med rejäla förbättringar av bland annat fysiken."

Är inte det hela poängen med nya fysikmotorer?

Poängen med bättre fysik i Tomb Raider är mer realistiska bröstsimulationer.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av skribb:

"Det nyttjar en helt ny fysikmotor, enligt utvecklarna med rejäla förbättringar av bland annat fysiken."

Är inte det hela poängen med nya fysikmotorer?

Poängen med bättre fysik i Tomb Raider är mer realistiska bröstsimulationer.

Jo, det förstår ju vem som helst, men det är ju en del av fysiken så jag tycker ändå att formuleringen som jag citerade var lite redundant. :$


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Redaktör

Det var ett skrivfel, ordnat nu.

Det var förresten rätt givet att nån skulle nappa på det där med bröst och fysik. Vilket väl är anledningen till att utvecklarna kör med sånt, det säljer.


signatur
Medlem
Skrivet av Zymac:

Huuga, ser ut som nån gammal spice girls reject eller nått. Passar inte som Lara Croft iaf.

Tacka vet jag Rhona Mitra eller Angelina Jolie. Dom var båda mer "Lara" än någon än dom hära senare varianterna.

Rhona Mitra <3. Enda anledningen till att se filmen Doomsday


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

^- sant <3


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Boooooobies!!

Medlem

MMMmmmm... niice mmmmmm......


signatur

CM Cosmos II MB: ASUS Rampage IV LGA 2011# i7 3930K Corsair 32GB DDR3 1600 GPU 2 x ASUS GTX690 # Aguero 5 Pro # PSU-CM 1300W# 3 x 256 Gb OCZ V 4

Medlem

Jag blev lite förvirrad.. Är det ett spel, eller en film?

De tänker väl inte göra 90-talets misstag med skitdåliga skådespelare som går omkring framför en bluescreen som de sen lägger taskig grafik på??
Om så inte är fallet, vad syftar då den här tjejen till för nytta?
(För övrigt så vet ju alla att det bara finns en Lara Croft-skådespelerska som passar, vår allas vackra Angelina Julie)

Medlem

Angelina Julie var en kass Tomb Raider för att vara ärlig.

Lara Croft ska vara britt punkt slut. Rhona Mitra var väl det bästa dom lyckats med hittils i min mening.

Angående spelet dock, jag ser fram emot det rejält, Anniversary och Legend var riktigt bra faktiskt.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Jag blev lite förvirrad.. Är det ett spel, eller en film?

De tänker väl inte göra 90-talets misstag med skitdåliga skådespelare som går omkring framför en bluescreen som de sen lägger taskig grafik på??
Om så inte är fallet, vad syftar då den här tjejen till för nytta?
(För övrigt så vet ju alla att det bara finns en Lara Croft-skådespelerska som passar, vår allas vackra Angelina Julie)

Jag antar att hon bara ska vara en frontfigur för att marknadsföra spelet. Typ en boothbabe. Dock inte läst hela nyheten så jag kan ju vara ute och cykla.

Edit: Antar att de modellerar efter henne också.

Söt tjej! Tror jag kommer köpa spelet nu.


signatur
_78
Medlem

Ett solarium skulle kunna övervägas innan vissa bilder skall tas.....


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Skrivet av _78:

Ett solarium skulle kunna övervägas innan vissa bilder skall tas.....

Hypnos..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Hon såg lite stel ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Photoshoppade tuttar, i knew it was too good to be true.

Medlem

Fan jag ser bättre ut som Lara Croft än henne.

Skrivet av FL3JM:

Photoshoppade tuttar, i knew it was too good to be true.

Även när dom inte är photoshoppade så är dom för stora för att tillhöra en riktig gymnast...

Medlem

Ze boobies in action...

http://video.msn.com/video.aspx?mkt=en-GB&vid=ac972f88-ed3b-4...

Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av FL3JM:

Photoshoppade tuttar, i knew it was too good to be true.

Även när dom inte är photoshoppade så är dom för stora för att tillhöra en riktig gymnast...

Inte riktigt sant, vet iaf två stycken elitgymnaster som var rejält välsignade på den avdelningen och på en av dom vet jag med största säkerhet att dom var naturliga
Men generellt så är dom bara ivägen när tjejer utövar aktiva sporter, därav inte så vanligt på elitnivå.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av skribb:

"Det nyttjar en helt ny fysikmotor, enligt utvecklarna med rejäla förbättringar av bland annat fysiken."

Är inte det hela poängen med nya fysikmotorer?

Poängen med bättre fysik i Tomb Raider är mer realistiska bröstsimulationer.

Ge mig guppande bröst när hon hoppar och jag är nöjd.

Medlem

Fan, aldrig spelat ett Tomb Raider Spel seriöst. Kanske dags att kolla in detta vid release om det blir bra ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Fina "attribut"


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Medlem

Tomb Raider - now making you even MORE horny

Creds för att de lyckats göra Lara (i spelet) ÄNNU mer porrig


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem
Skrivet av reconsweden:

Okej, hon var inte så illa ändå


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

12
Skriv svar