Super Mario Galaxy 2

Medlem

Lagt ner wii mest ps3 nu för tiden, kanske ska sälja den


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

-_- jag behöver bara säga en sak: RAGE...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Köpte spelet idag och kan bara konstatera att det ÄR fantastiskt! Ren och skär underhållning! De som påstår att detta bara är för barn har förmodligen grava problem? Själv är jag 42 och kan fortfarande njuta av dylika spel...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Jepp har nu hunnit lira spelet nån timme och är HELT såld. Allt det bra ur ettan fast helt i ny tappning och denna gång utmanande. Inte lika jävligt som New Super Mario bros Wii, men har iofs inte tagit mig särskilt långt så får väl svära mer framöver Riktigt bra iaf, och trodde inte Yoshi skulle vara så grym som han faktiskt var.

Kan även tänka mig hur roligt dom måste ha när dom bollat fram alla idéer, bara de dåliga skämten som "More lika a Faceship, harr harr" eller vad han nu säger är ju så underbart dåligt att man riktigt kan höra hur nån lustigkurre skämtat till det och sedan fått med det i spelet. Allt med spelet är bara så oerhört trevligt

12
Skriv svar