Köp Dragon Age II – få Mass Effect 2 gratis

Robot
Köp Dragon Age II – få Mass Effect 2 gratis

Alla som köpt, eller köper, Dragon Age II innan den 30 april får pc-versionen av Mass Effect 2 gratis, hälsar Bioware.

#nyhetstips, #dragon-age-ii, #dragon-age-origins, #bioware, #mass-effect-2


Medlem
Köp Dragon Age II – få Mass Effect 2 gratis

Hah, då kommer jag äga ME2 till alla plattformar när jag aktiverar min kod olol


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem

Men... Haft ME2 CE ett tag nu :S
Kan man inte få ME3 gratis om man har ME1, ME2, DA och DA2?

Medlem

Själv förstår jag inte hur Dragon Age 2 lyckats sälja snabbare än 1'an.
That hype, it must have been spectacular.

Inaktiv

så nära att ladda ned.

men jag blåvägrar att installera ea-Döwnlåder.

Medlem

Bara att tacka ödmjukast Bioware gör en sällan besviken (aldrig)

Medlem

Så jävla vidrigt.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Skulle kunna vara årets bästa erbjudande. Nu har jag i och för sig ingen aning om hur Dragon Age 2 är.

Medlem

jag har köpa mass effect 2 för några timmar sedan. Alltid kul nmär sånt här händer :/

Medlem

EA Download Manager... Yuck.
Sen tror jag DA2 sålde bra på grund av att 1'an var bra. 2'an verkar mindre bra. Inte köpt det än och känns inte som jag kommer göra det på ett bra tag. För övrigt så äger man ju redan ME2.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Så nice, Om du redan äger DA2 får du det gratis också.

Medlem

Få ett väldigt bra spel gratis då du köper ett godkänt spel, varför inte?

Medlem

Vilken version av DA2 är bäst Ps3 eller till PC?

Medlem

Perfekt, blev klar med DA2 i Söndags så nu har man annat och nöta på. Blev lite över 40 timmar nöje med en rogue.

Medlem

1. det är säkert bara digitalt
2. kanske värt. köp ett dåligt spel, få ett bra spel gratis
3. men men.... köper aldrig spel digitalt... bara genom steam om det inte finns fysisk kopia av spelet.

tror jag hoppar över...


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

HAHA!

Klockrent!

Köp ett dåligt spel, få ett bra på köpet! Eller som plåster på såren!

Hahahaha!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Jag som redan har collectors ed av ME2, vad får jag? Jag vill oxå ha något!


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem
Skrivet av xermalk:

Själv förstår jag inte hur Dragon Age 2 lyckats sälja snabbare än 1'an.
That hype, it must have been spectacular.

Dom byggde upp en riktigt sjuk hype till det spelet och dom gjorde det bra (EA är kungar på att hypa sönder skit spel)

men mark my words om det kommer en trea så kommer den sälja RIKTIGT USELT det vill säga om det är lika dumt byggt som 2:an. Dom kan omöjligt hypa sönder 3:an med samma skit kvalité


signatur

Godspeed

Medlem

Körde Dragon Age ett litet tag... så jag bryr mig väl inte om 2:an... så irriterande att det inte finns ett enda spel nuförtiden som kan hålla än intresserad längre än en halvtimme. =/

Inaktiv

dragon age 2 säljer bra endast pga av dragon age origins. fattar inte bioware det så är de ju tröga. dragon age 2 är ett rushat, mediokert spel, 6/10 sett ur ett objektivt perspektiv. sj ger jag spelet 7/10 endast för att jag gillade det.

Medlem

Stort Bioware. En schysst gest iaf. Dock tror jag många redan har MA2, men visst det kan vara smart för att få kontakt med nya kunder.

Det har varit mycket debatt om DA2 och många har gett liret ordentligt med ris. Håller verkligen INTE med den skaran. Ja, det är absolut inte fläckfritt och det finns saker som man kunnat gjort bättre (gör det inte alltid det?), liksom med DA:O också. Det är också ganska stor skillnad på speltyp.
Älskade man Baldurs Gate och DA:O så är det inte självklart att man gillar DA2. Samtidigt förstår jag inte varför man inte skulle kunna uppskatta dem bägge. Jag skulle ge DA:O typ 8-9 av 10 och DA2 lika, kanske tom något högre. Tycker DA2 är ett grymt bra spel. Gripande handling, intressantare, häftigare strider, snyggare grafik ja det är bara några exempel. Helt klart är det nyskapande. Men then again, hade man som en sann konservatistiskt "RPGare" väntat sig ett DA:O 2 så kan jag förstå att det är en bit ifrån...
Å andra sidan, hur mycket hade folk inte gnällt då? Jag kan lätt se framför mig gnället på "borde varit en gratis/billig DLC", "hur kan de kalla detta ett nytt spel?" osv osv.

Jag är verkligen en sann RPG lirare, men för det behöver man inte låsa in sig på Baldurs Gate etc, en stomme som släpptes för ... lääänge sedan. Folk utvecklas, jorden utvecklas, spel utvecklas.
Deal with it.

Go Bioware, Go Dragon Age 2!

Medlem

Bara ett tecken på hur sketet DA2 är, så dom måste muta folk för att köpa skiten.

Inaktiv
Skrivet av TTurbo:

Stort Bioware. En schysst gest iaf. Dock tror jag många redan har MA2, men visst det kan vara smart för att få kontakt med nya kunder.

Det har varit mycket debatt om DA2 och många har gett liret ordentligt med ris. Håller verkligen INTE med den skaran. Ja, det är absolut inte fläckfritt och det finns saker som man kunnat gjort bättre (gör det inte alltid det?), liksom med DA:O också. Det är också ganska stor skillnad på speltyp.
Älskade man Baldurs Gate och DA:O så är det inte självklart att man gillar DA2. Samtidigt förstår jag inte varför man inte skulle kunna uppskatta dem bägge. Jag skulle ge DA:O typ 8-9 av 10 och DA2 lika, kanske tom något högre. Tycker DA2 är ett grymt bra spel. Gripande handling, intressantare, häftigare strider, snyggare grafik ja det är bara några exempel. Helt klart är det nyskapande. Men then again, hade man som en sann konservatistiskt "RPGare" väntat sig ett DA:O 2 så kan jag förstå att det är en bit ifrån...
Å andra sidan, hur mycket hade folk inte gnällt då? Jag kan lätt se framför mig gnället på "borde varit en gratis/billig DLC", "hur kan de kalla detta ett nytt spel?" osv osv.

Jag är verkligen en sann RPG lirare, men för det behöver man inte låsa in sig på Baldurs Gate etc, en stomme som släpptes för ... lääänge sedan. Folk utvecklas, jorden utvecklas, spel utvecklas.
Deal with it.

Go Bioware, Go Dragon Age 2!

Verkligen ett exempel på att smaken är som röven.

Gripande handling, What??
Bättre grafik? Knappast. staden som man spendar 99% av tiden är ju stendöd. Karaktärerna är tråkiga. Och striderna är rent ut sagt patetiska.......

Dragon age 2 finns bara för en sak
Pengar
Precis som många andra skitspel...

Inaktiv
Skrivet av Yukki:

Vilken version av DA2 är bäst Ps3 eller till PC?

Ifall du vill spela spelet på PC så är PC versionen den bästa. Ifall du vill spela spelet på PS3 så är PS3 versionen den bästa. Det finns inget direkt svar, välj den plattform du vill spela det på.

Ase
Medlem

bra erbjudande fattar inte vad folk gnäller på EA det kan jag förstå men lek med era barnspel istället för att gnälla

Ase
Medlem

Tycker att DA är ett ok spel & DA 2 verkar helt ok oxå ,mer berättande men ska kolla in det när jag är klar med awakening .OM ni inte gillar Rollspel så spela wow eller Diablo eller nåt annat hack n slash istället. MAss effect tycker jag lider ännu mer utav konsollsjukdomar men är i övrigt ett fantastiskt spel men håller nog DA som bättre

Medlem

o.O Najs.... DA2+ ME 2 för 299 Generöst


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Gratis är gott

OML
Medlem

Åhh, kunde de inte ha gjort tvärtom.

12
Skriv svar