Deus Ex 25-35 timmar långt

Robot
Deus Ex 25-35 timmar långt

Minimum 25 timmar om du springer igenom allt, säger Eidos Montreal.

#deus-ex-human-revolution-1, #eidos-montreal


Medlem
Deus Ex 25-35 timmar långt

sweet, hoppas det är riktigt bra då. Kan inte riktigt släppa Alpha Protocol vibbarna

Inaktiv

Utmärkt!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

25-35 timmar, hmm,, så alltså betyder det 35-45 timmar för en slapp jävel som mig då


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Betyder 100 timmar för mig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det var som fan.

"There might be a lord!" Trevliga nyheter denna morgon.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Not bad! :)Det gillar vi skarpt.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem

woho bra nyhet Ser verkligen fram emot det här spelet!

Pansarknekt

Shit pommes najs!


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Seriöst? Varför i helsike skulle man vilja ha ett sånt långt spel? Är ju bli rätt uttjatat efter en 10timmars singleplayer, sen är det bara 2-30timmar till. LOL
Dessutom gäller det att storyn faktiskt följer med under dessa 30timmar, så det inte blir som FFXIII, där man grindade under 15timmar.

Medlem

Om det e så toklinjärt som alla videos hittills har visat, så är 25+ timmar inte speciellt intressant. Får se vad det blir för reviews på slutprodukten, jag ligger nog lite lågt fram till några veckor efter release. Jag tror inte fullt ut på denna titeln.

Bra ble bätte!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Håkan:

Seriöst? Varför i helsike skulle man vilja ha ett sånt långt spel? Är ju bli rätt uttjatat efter en 10timmars singleplayer, sen är det bara 2-30timmar till. LOL
Dessutom gäller det att storyn faktiskt följer med under dessa 30timmar, så det inte blir som FFXIII, där man grindade under 15timmar.

Så länge det är spännande och intressant så får det väl hålla på hur länge som helst! Har 15 spelade timmar på första spelet och kom precis till frankrike så har en bra bit kvar!

Men i det här fallet så räknar de väl med så lång speltid eftersom man ska bråka med kontroller och coversystem samt försöka styra med taskig mus-support pga konsolsjukan..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag brukar alltid multiplicera sådana siffror med 1.5-2 eftersom jag alltid vill utforska allt och tar mig tid att göra uppdragen. Första Deus Ex tar mig ungefär 30 timmar att spela igenom, fast då spelar jag i lönnmördarstil vilket ju går långsammare.


signatur

Get Keisinger or die scrying
Puns is the path to the Dark Side

Medlem

Trevligt, en skön omväxling till de 3-5h som alltför många spel erbjuder idag

Medlem

Då hoppas jag att det betyder 50-70h om det är roligt att spela om.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Hoppas då att det är 25-35h underhållning. Annars är 1h roligt bättre än 35h skräp.

Medlem

Fifan va bra!!!


signatur

Meep!

Medlem

haha fantastiskt att se folk gnälla på att det är långt när i vanliga fall det gnälls på att spelen är för korta! jaja, vissa blir aldrig nöjda! (men en del av er verkar åtminstone nöjda, inklusive jag!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Har precis installerat förhandskod på Deus Ex HR. Kan försöka uppdatera om hur det känns när jag lirat ett tag.


signatur
Medlem
Skrivet av Håkan:

Seriöst? Varför i helsike skulle man vilja ha ett sånt långt spel? Är ju bli rätt uttjatat efter en 10timmars singleplayer, sen är det bara 2-30timmar till. LOL
Dessutom gäller det att storyn faktiskt följer med under dessa 30timmar, så det inte blir som FFXIII, där man grindade under 15timmar.

Varför skulle man inte vilja ha ett så långt spel....:?

Jag hade hellre sett att det blev ännu längre, rollspel som man inte spelar ut för snabbt är ju det bästa


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Inte en chans... Av det vi sett hittills så spelar ju spelet sig självt i princip. Max 10h säger jag.


signatur

Jaha.

Medlem
Skrivet av V1per:
Skrivet av Håkan:

Seriöst? Varför i helsike skulle man vilja ha ett sånt långt spel? Är ju bli rätt uttjatat efter en 10timmars singleplayer, sen är det bara 2-30timmar till. LOL
Dessutom gäller det att storyn faktiskt följer med under dessa 30timmar, så det inte blir som FFXIII, där man grindade under 15timmar.

Varför skulle man inte vilja ha ett så långt spel....:?

Jag hade hellre sett att det blev ännu längre, rollspel som man inte spelar ut för snabbt är ju det bästa

För folk som bara spelar då o då får spendera resten av sina liv att spela igenom spelet.
Dessutom så som folk skriver här, hellre en jäkligt bra timme, än 35 riktigt dåliga timmar.

Medlem
Skrivet av Håkan:
Skrivet av V1per:
Skrivet av Håkan:

Seriöst? Varför i helsike skulle man vilja ha ett sånt långt spel? Är ju bli rätt uttjatat efter en 10timmars singleplayer, sen är det bara 2-30timmar till. LOL
Dessutom gäller det att storyn faktiskt följer med under dessa 30timmar, så det inte blir som FFXIII, där man grindade under 15timmar.

Varför skulle man inte vilja ha ett så långt spel....:?

Jag hade hellre sett att det blev ännu längre, rollspel som man inte spelar ut för snabbt är ju det bästa

För folk som bara spelar då o då får spendera resten av sina liv att spela igenom spelet.
Dessutom så som folk skriver här, hellre en jäkligt bra timme, än 35 riktigt dåliga timmar.

Ja, ska man vara pessimistisk så ska man!

Vad är det som säger att det är större chans att ett spel på en timme skulle vara bättre än ett spel på 35 timmar?
Om spelet bara är på en timme, beror det troligen på att det är något riktigt låg-budget, indie spel som i slutändan inte är särskilt bra. Är spelet däremot på 35 timmar så är chansen större att det är ett riktigt spel med en riktig studio bakom sig, vilket ökar chansen för ett bra spel!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Låter smaskigt. Får hoppas att det inte blir en story som går på tomgång i 10 timmar bara.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Har haft ögonen öppna ända sedan jag såg första trailern. En längre kampanj tycker jag kan göra att spelet blir värt de pengar det kostar vid release. Detta var iallafall en glad nyhet

Medlem

8-15 timmar tycker jag är lagom för ett singleplayer äventyr.

Medlem

V1per: Tror det är få som klarar av att hålla en story fräsch under 35timmar, detsamma gäller gameplayet. Tycker det är ytterst få spel som fortfarande är roliga att spela i singleplayer efter 10timmar. GTA IV visade ju verkligen hur segt 30 timmar kan gå, var kul dom första 4-5timmarna, sen gick det verkligen i slowmotion resten. Samma gäller FFXIII.
Blev nästan förvånad när jag fick höra att folk tyckte Portal 2 hade snål kampanj, har spelat det nu nästan varje kväll i en vecka och är inte klar med det än, är ändå rätt snabb på att lösa rummen.

Medlem
Skrivet av Håkan:

V1per: Tror det är få som klarar av att hålla en story fräsch under 35timmar, detsamma gäller gameplayet. Tycker det är ytterst få spel som fortfarande är roliga att spela i singleplayer efter 10timmar. GTA IV visade ju verkligen hur segt 30 timmar kan gå, var kul dom första 4-5timmarna, sen gick det verkligen i slowmotion resten. Samma gäller FFXIII.
Blev nästan förvånad när jag fick höra att folk tyckte Portal 2 hade snål kampanj, har spelat det nu nästan varje kväll i en vecka och är inte klar med det än, är ändå rätt snabb på att lösa rummen.

Själv tycker jag nästan det bara är rollspel som lyckas hålla sig så pass länge, med action/fps spel brukar väl multiplayer vara det primära.

Det enda spel som jag själv vet att jag kan sitta oändligt många timmar med är väl fallout, ettan och tvåan då, inte skräpet som kom efter, men även dragon age höll mig kvar långt över 100 timmar (ettan, inte tvåan)... Kommer säkert på fler om jag tänker lite, men dessa var dem som slog mig direkt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

12
Skriv svar