Bomber ersätts av oGsMC i MLG

Robot
Bomber ersätts av oGsMC i MLG

Flyg- och visumstrul stoppade Bombers medverkan i turneringen, den dubbla GSL-mästaren oGsMC i sista sekunden.

#nyhetstips


Inaktiv
Bomber ersätts av oGsMC i MLG

Yes! MC är den som inspirerat mig att köra Protoss ska bli kul och se vad han har att komma med den här gången.

Medlem

Synd för Bomber... men...Yay! Mindre terran spelare.

Skägg.
10 Chambers

Terran ftw! Hoppas Thorzain gör samma resa som Naniwa


signatur
Medlem

Jag gillar Protoss mest. Tycker de är fina och har häftiga units.

Medlem

bah bomber : (

Medlem

Calle, ThorZaIN behöver inte en likadan resa, han hade en bättre resa i TSL3 <3
Best Cinderella story ever!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Trouler:

Calle, ThorZaIN behöver inte en likadan resa, han hade en bättre resa i TSL3 <3
Best Cinderella story ever!

Jojo, men det vore häftigt om han gjorde det, också


signatur

Trist med bomber. Men kul med July framförallt.
Skall bli riktigt kul att se honom. MC har ju faktiskt "gått" ner sig lite efter segern av DH Invitaional och Copenhagen Games Spring 2011. tror ändå att han har möjligheten att plocka hem det. Inte helt genomtänkt dock att ersätta en Terran (Bomber) med en Protoss (MC). Eftersom folk i gruppen har förberett sig för en specifik matchup.
Men det kanske kan bidra till lite rolig "flaming" ifrån idra´s sida
http://piecesandbytes.blogspot.com - för er som är intresserade av en samlingspunkt för intressanta SC2 nyheter.

Medlem

Kan nog bli en riktigt bra match! Synd att förberedelser för Idra blir onödiga.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Väldigt tråkigt att inte Bomber kan deltaga MC är jäkligt bra så det blir säkert bra ändå även om det inte är riktigt samma sak.

Medlem

Kul med e-sports på fz! Mitt svenska terranhjärta tills trots så har jag en känsla av att Thorzain inte når samma framgång som i TSL. Och Naniwa...hmm. Känns ändå som en korean tar hem det här. Vad sägs om July? Hans sätt att spela zerg är ju mycket mer uppfriskande än typ Idra's. Ja. July, han hoppas jag på.

Medlem

Hamna i gruppen med bäst spelare ska bli kul och se honom få pisk vilket jag är helt säker på att han kommer att få.

Medlem
Skrivet av Almatron:

Hamna i gruppen med bäst spelare ska bli kul och se honom få pisk vilket jag är helt säker på att han kommer att få.

haha. Kan inte hålla med mer, kommer gå riktigt illa.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Klarar inte alls av att spela spelet själv, men att se proffsen spela tycker jag är grymt roligt, i vilket spel som helst egentligen!

Så tummen upp för detta, FZ!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar