Inget DLC för Bastion – spelet är "komplett"

Robot
Inget DLC för Bastion – spelet är "komplett"

Utvecklarna bakom det Diablo-influerade action-rollspelet fick plats med allt de önskade sig.

#bastion, #supergiant-games


Medlem
Inget DLC för Bastion – spelet är "komplett"

Gött, kanske blir ett köp nån dag

Medlem

Oj sånt här är sällsynt i denna tid

Medlem

Köpt, spelat och klarat på release dagen. Ett underbart roligt spel. Deras interaktiva kommentator va också sjukt bra gjord. Det är synd att ett spel i den klassen kommer väldigt sällan.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Bra. Hata DLC.

Medlem

Helt rätt. AntiDlc!

Medlem

Sjukt sköna handmålade banor i detta lir, Man blir fan glad av det (:

Medlem

synd. Hade varit kul om spelet fick ett dlc med ett antal banor till/expansion. Dlc behöver ju som sagt inte alltid vara dåligt.

Medlem

Hatar inte DLC, utom de som skapas i syftet för att tjäna mer och mer pengar. Ett DLC ska inte planeras, men ska komma för att fortsätta eller fylla i saker utvecklarna inte tänkte på just då, eller/och inte hade tid med(och då inga lögner tack). Deadlines finns, det vet vi.

Skönt att höra att dessa är så pass nöjda med sitt spel att de skippar DLCs, det är så det ska vara. Är man nöjd, då är det bättre att gå vidare. Såvida inte girighet talar...vilket är då det blir skit av det hela.

Medlem

Bastion är lätt ett av det bästa spelet jag har spelat, jag håller med till 100% att det är komplett och inget som saknades.


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

jag spelade klart spelet idag faktisktiskt, och jag kan själv tycka att den känns komplett, vill dock se vad de har att komma med nästa gång! önskar de lycka till och tackar för en av de bästa spel upplevelserna på länge!

Medlem

Hah, ser man på! Helvetet har fryst till is trots allt


signatur

Game long and prosper

Medlem

Oj! Ser verkligen intressant ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Testade demon och även om jag är imponerad av många faktorer så som design och röstskådespelare så tyckte jag spelet i sig var riktigt tråkigt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Gött mos!
alltid trevligt när ett spel inte mjölkas....
är nästan så jag gråter när jag kolla min spel tid i steam, jag har inte tid att spela alla mina super spel

för övrigt är bastion super najs i rätt prisklass.

Medlem

Ingen aning om vad detta spel är, men bra. Bort med "DLC" plågan!

Medlem

Bra, satsa på uppföljaren istället
Bastion var utan tvekan ett av årets bästa spel imo

Medlem

Årets E3 överraskning för mig var nog att Greg Kasavin börjat utveckla spel. Spelet i sig var också en överraskning då det lilla jag såg från det var riktigt bra. Utan tvekan ett spel i min smak och tummen upp för att de släpper färdiga produkter, något som blir allt mer ovanligare för var dag som går.

Medlem

Bastion är ju för övrigt ett bra som förtjänar att spelas, över huvud taget väldigt välgjort. Det är en och samma röstskådespelare i hela spelet (som pratar en hel del) men det gör inget när denne röstskådespelare är bland de bästa jag hört i ett spel.

Medlem

Bra att höra! Att man betalar fullpris för ett fullspel är ovanligt nu för tiden.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar