Army of Two: The Devil's Cartel tillkännagivet

Robot
Army of Two: The Devil's Cartel tillkännagivet

I mars nästa år släpps Frostbite 2-baserade uppföljaren till den kooperativa actionrökaren. Utvecklas av Dead Space-gänget och ska vara en omstart av serien. Missa inte första videoklippet!

#electronic-arts, #army-of-two-the-devils-cartel, #visceral-games, #dead-space, #ea-montreal


Medlem
Army of Two: The Devil's Cartel tillkännagivet

Jaaaaa ! mer army of two !!

Medlem

Ingen Rios och Salem? Gillade den duon faktiskt, tyckte spelet var som en schysst actionrulle, med lagom mängd humor och ostiga one-liners. Tråkigt om det bara är "hardcore" och "rått" hela tiden imo!

Medlem
Medlem

Är väl förmycket att hoppas på en PC release denna gången också. 1:an och 2:an var helt okej actionspel och tyckte om uppgraderingssystemet.

Medlem

Tar bort de två karaktärerna som gjorde spelet till något extra... Är det smart eller?

Medlem

Jag spelade tvåan och det hade konstiga checkpoints, sparade inte ändringar om man dog före checkpoint, horribelt laggig online, alldeles för lätt och man hörde knappt vad någon av karaktärerna sa i spelet...

men det var ändå ett helt fantastiskt spel som jag körde igenom flera gånger

Klart som korvspad att jag kommer ge detta en chans men man blir ju orolig för att de kommer ändra på sånt som faktiskt är bra och karaktärsdanande för spelet. Exempelvis de tecknade episoderna och när man släpade varandra i skydd medans kulorna ven kring öronen. Då brukade man alltid skratta och be den andre ta det lite lugnt för "nu får jag ta hand om dig igen" lol. Och det är en del av charmen att man ser kulorna som spårljus och att det var färgglada capture points och så. Det tror inte jag att de fattar. Det skulle inte förvåna mig om de börjar fingra på sånt som de inte ska. Jag tror de kommer tänka "men det har ju inte CoD" och så kommer de ta bort det i ren idioti för att det ska vara så verklighetstroget som möjligt.

Men man kan ju alltid hoppas att de inte gör det.

"Worst....zoo....ever"


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

finns det ingen annan månad än mars å släppa spel nästa år? varenda spel kommer i mars... känns som det kommer bli dåliga försäljnings siffror för många av dom när det är så trångt med spel under 1 månad.

Medlem

Time will tell, time will tell..

Medlem

Ide torka på spel marknaden? Många ge ut igen spel titlar.
Tråkig utveckling...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Sebovich:

Ingen Rios och Salem? Gillade den duon faktiskt, tyckte spelet var som en schysst actionrulle, med lagom mängd humor och ostiga one-liners. Tråkigt om det bara är "hardcore" och "rått" hela tiden imo!

Jag tyckte inte direkt man fick någon connection till Rios och Salem. Känns som om dom kan göra 2 personer med bättre story.

Hardcore och rått kan ju vara bra med, jag tycker kane and lynch lyckades riktigt bra iaf. Fast om dom skulle ändra så att det blev det så skulle det inte kännas som ett riktigt army of two längre.

Medlem

Får hoppas att de fixar offline splitscreen coop, då har de mina pengar. I annat fall pass.

Medlem

Hoppas storyn blir som första spelet för det andra spelet var så värdelöst.... -.-


signatur

b00m, you were killed by SNA* Swirre Nade Artillery.

Medlem

Ja detta är coolt och det är alltid kul med lite nya spel från gamla serier, men duger det till ?

"Army Of Two: Three" - blir det väl


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

inK
Medlem

Kanske är dags att skaffa The 40th Day först då.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Första var riktigt kul! Andra var snäppet sämre då vapen modingen var 10000000x sämre implementerat.

Medlem

mars 2013, ja ha då blir det att köpa 2 spa weekends igen då och ett par plattor öl

1
Skriv svar