Steam blir mmo-vänligt – stödjer nu månadsvis betalning

Robot
Steam blir mmo-vänligt – stödjer nu månadsvis betalning

Valve ger kärlek till mmo-spelen som använder sig utav månadsvis betalning.

#darkfall-unholy-wars, #valve, #half-life


Geeks Gaming
Steam blir mmo-vänligt – stödjer nu månadsvis betalning

ee ...mm .. NEJ!

Inaktiv

finns det något mmo-spel som inte har magiker?

Medlem

Mortal Online är på steams "Greenlight" just nu.. Rösta på Mortal online är ni snälla :D, vi vill ha fler spelare här!

Medlem
Skrivet av Caedmon:

finns det något mmo-spel som inte har magiker?

Alla som inte är fantasy?

Medlem
Skrivet av Egg3t_:
Skrivet av Caedmon:

finns det något mmo-spel som inte har magiker?

Alla som inte är fantasy?

Alla två av dem. Och hälften av dem har nano-magiker istället.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

ee ...mm .. NEJ!

Varför inte? Tycker det låter som en rätt bra sak att vi kan hantera månadskostnaderna lättare genom vårat steamkonto. Tycker för övrigt det är sjukt drygt att logga in på en hemsida och hålla på en jäkla massa.

Det enda minuset jag ser i det är att jag kanske får för mig att vilja betala för att spela något.

Medlem
Skrivet av Caedmon:

finns det något mmo-spel som inte har magiker?

Spana på Neocron. Nu är det i och för sig under konstruktion igen verkar det som, och sist jag spelade det var det brist på spelare och många buggar. Hoppas Neocron 3 kommer ordna den biten.

Helt underbart spel förövrigt.

Edit: Råkade bli två kommentarer på rad där istället för ett och samma, får ursäkta. Låtsas som ingenting.

Inaktiv

YES!! Valve gör som Google Fan vad härligt! Jag älskar att ha allt på ett och samma ställe, vilket är mycket smidigare!

Youtuber
Skrivet av anon_276063:

YES!! Valve gör som Google Fan vad härligt! Jag älskar att ha allt på ett och samma ställe, vilket är mycket smidigare!

Känns som Steam är den platformen som sätter standarder, nu får vi bara hoppas att Valve även kan "börja" släppa lite egna spel också.


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem
Skrivet av figgehn:
Skrivet av edgren:

YES!! Valve gör som Google Fan vad härligt! Jag älskar att ha allt på ett och samma ställe, vilket är mycket smidigare!

Känns som Steam är den platformen som sätter standarder, nu får vi bara hoppas att Valve även kan "börja" släppa lite egna spel också.

Mjo de har ju inte gjort ett eget spel sen jag vet inte när, HL2: Episode 2? Alla andra spel har ju varit av studior de köpt upp (Left 4 dead) eller som i alla fall leds av utomstående personer (Dota 2) med uppbackning av Valve.

Medlem

Låter behagligt faktiskt, I like


signatur

Game long and prosper

Medlem

Beta key till FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn

RBWE QVZB 7VPX F739 4SUB

Pågår under helgen. Fick en key men är inte intresserad

Medlem

Vill inte verka okänslig för deras nedlagda tid, men... lejongäsp.

Medlem

Det är ju helt fantastiskt. Helt frivilligt dessutom.

Medlem

Såg detta häromdagen - riktigt bra! Fans mycket bättre att ha allt samlat.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det är väl utmärkt med stöd för prenumerationer. Slipper man springa ut i hallen efter plånboken om man känner för att spela något MMO.

Medlem

Så "meckigt" vet jag inte om det är. Man loggar och betalar en gång sen dras det varje månad tills man loggar in och bryter det. Det förfarandet använder väl majoriteten förmodar jag.

Bra grej men så värst jättestor nyhet vete tusan om det är.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Najs funktion, grymt spel.

1
Skriv svar