Alla som spelat GTA Online får en halv miljon dollar

Robot
Alla som spelat GTA Online får en halv miljon dollar
Inaktiv
Alla som spelat GTA Online får en halv miljon dollar

Jag antar att patchen är obligatorisk men går det att avböja pengarna? Annars skicka ett pm till mig om du vill ha min del.

Medlem

Tackar tackar Mitt största problem i dagsläget är att det är väldiga loadings....

Hinner göra en sväng till ica och köpa mat innan man hittar folk till missions etc =P

Medlem

Skippar RDR 2 ändå. Detta ändrar inget

Medlem
Skrivet av grollo_92:

Jag antar att patchen är obligatorisk men går det att avböja pengarna? Annars skicka ett pm till mig om du vill ha min del.

Köp en ordentlig mängd billiga bilar/motorcyclar och elda upp dem och gör ett coolt Joker montage.

Medlem
Skrivet av NoiizeR:

Skippar RDR 2 ändå. Detta ändrar inget

Va?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Good Guy Rockstar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av SenapsBread:
Skrivet av grollo_92:

Jag antar att patchen är obligatorisk men går det att avböja pengarna? Annars skicka ett pm till mig om du vill ha min del.

Köp en ordentlig mängd billiga bilar/motorcyclar och elda upp dem och gör ett coolt Joker montage.

http://en.wikipedia.org/wiki/K_Foundation_Burn_a_Million_Quid


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Satan...
Jag gick aldrig online för att jag visste att det var såhär...
Så inga pengar för mig.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Satan...
Jag gick aldrig online för att jag visste att det var såhär...
Så inga pengar för mig.

"En halv miljon in game-dollar ska delas ut till alla som spelat online under oktober månad."
Oktober är inte över än.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jag kom aldrig in när jag försökte så jag antar att jag inte får några pengar då.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Satan...
Jag gick aldrig online för att jag visste att det var såhär...
Så inga pengar för mig.

Om du loggar in nu så tror jag att du kommer få ta del av pengarna då vissa problem fortfarande kvarstår. Men har man inte spelat innan den kommande uppdateringen så blir man utan.

Antar att alla spelare kommer bli ägare av en lyxvåning snart då. Eller att gatorna kommer krylla av dyra vrålåk.

Medlem

Ni är rika! yeeehaaw


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag bryr mig inte om pengarna jag vill bara att. Online ska funka nån jävla gång... Har inte funkat alls efter 1.03 patchen och jag har frågat efter hjälp på supporten men dom är fan i mig sämre än EA på att ge nåt vettigt svar

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Tackar tackar Mitt största problem i dagsläget är att det är väldiga loadings....

Hinner göra en sväng till ica och köpa mat innan man hittar folk till missions etc =P

Exakt, vänta i lobbyn i 5 minuter för att köra ett race som är över på 1 minut känns så ovärt stundtals.


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Jag vill ju kämpa för mina pengar =/
Är väl typ det spelet går ut på...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:

Antar att alla spelare kommer bli ägare av en lyxvåning snart då. Eller att gatorna kommer krylla av dyra vrålåk.

Jag skrapade ju nyligen ihop till en av dom "sämre" lägenheterna.. Så ja, det får väl bli att pimpa vrålåk för pengarna!

Medlem

Och då blev online läget tråkigt....

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av totte1015:

Satan...
Jag gick aldrig online för att jag visste att det var såhär...
Så inga pengar för mig.

"En halv miljon in game-dollar ska delas ut till alla som spelat online under oktober månad."
Oktober är inte över än.

Jag har då inte fått några pengar. Har loggat in idag och inget händer

Medlem

Men shit läs artikeln.


signatur

Meep!

Medlem

Meanwhile @ Rockstar.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jag vill ju kämpa för mina pengar =/
Är väl typ det spelet går ut på...

Skrivet av PaperPlane:

Och då blev online läget tråkigt....

Och ni tror att $500k räcker långt? Ja, jösses! Tänk till lite nästa gång.

Medlem

Jag har spenderat $2,000,000 i dagsläget, och har inte ens fyllt upp mitt garage med plats för 6 fordon eller köpt någon av high-tier-lägenheterna ännu.
$500,000 kommer man inte särskilt långt med - åtminstone inte om man planerar att använda sig av några av de många alternativen som finns att spendera pengar på.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Undrar om det räcker att man har försökt att spela..?

Medlem
Skrivet av Sandeline:
Skrivet av Bojkott:

Antar att alla spelare kommer bli ägare av en lyxvåning snart då. Eller att gatorna kommer krylla av dyra vrålåk.

Jag skrapade ju nyligen ihop till en av dom "sämre" lägenheterna.. Så ja, det får väl bli att pimpa vrålåk för pengarna!

Samma här. Tror jag ska ta dom där pengarna och spara ihop till antingen en Adder eller Entity XF.

Medlem

Jag har 500 millar redan så jag klarar mig ;D
plus allting som går att köpa

Bättre dem delat ut ett DLC med nya vapen, en eldkastare så man kan sätta eld på brandmän eller poliser när dem gör utryckningar.

Medlem

Hahahah trodde de mena riktiga pengar xD Blev sjukt förvirrad där

Medlem

Men blir det inte en jäkla inflation i spelet nu??


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Någon äcklig fransk unge stal alla mina pengar när jag senast spelade online...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av Zpartan:

Jag har 500 millar redan så jag klarar mig ;D

Vad är "millar" för något?

123
Skriv svar