Ingen DRM till pc-versionen av The Witcher 3

Robot
Medlem
Ingen DRM till pc-versionen av The Witcher 3

Day one buy

Medlem

enda problemet med witcher 3 är att min dator sannolikt inte kommer palla av det.

Medlem

Givet köp till PS4!

Medlem

Det är så det ska vara!

Medlem

Vill inte vara en sån person, men detta är gamla nyheter. fast i och för sig, ni kanske fick reda på det nyss.

Medlem
Medlem

Cd-projekt har alltid varit riktigt bra när det kommer till sådant här.

Medlem

The Witcher spelen har gjort mig till en Cd Projekt RED fanboy. Mer spelföretag bör följa deras stil. Vill ha The Witcher 3, nu!

Medlem

Det är sällan man blir glad av att läsa nyheter, även inom spelmedier. Har bara lust att ta mina sparade pengar och bjuda ut hela CD Projects studio på middag.

Medlem

Så det är i princip nästan samma gamla nyheter bara att de har förtydligat det?

i.e. http://www.pcgamer.com/2013/06/17/the-witcher-3-developer-dis...

Inaktiv

Jag har inte spelat ettan eller tvåan. Är det som Dragon Age?

Sparas det man gjort till nästa?


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Jag har inte spelat ettan eller tvåan. Är det som Dragon Age?

Sparas det man gjort till nästa?

Det sparas ja, men har ganska marginell effekt.

Inaktiv
Skrivet av starbuckxks:

Vill inte vara en sån person, men detta är gamla nyheter. fast i och för sig, ni kanske fick reda på det nyss.

Du kan ju börja med terapi hos en psykolog om du inte vill vara en sådan person, för just nu är du ju det.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av starbuckxks:

Vill inte vara en sån person, men detta är gamla nyheter. fast i och för sig, ni kanske fick reda på det nyss.

Du kan ju börja med terapi hos en psykolog om du inte vill vara en sådan person, för just nu är du ju det.

Ta det lite Keno.

Medlem

CD Projekt äger! Jag vill helst ge dom alla pengar jag har men måste ha lite till mat...

Medlem

Dom ger kärlek till oss, vi ger kärlek till dom!

IM FALLING IN LOVE ALL OVER AGAIN!

Medlem

all denna hype för trean xD hoppas det inte kommer explodera rakt upp i mångas ansikten


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

dom är episka

Inaktiv

Så ska det låta! Blir till att köpa spelet när det blir aktuellt!

Medlem

Tycker en one time activasion är en legitim DRM. synd att nästan ingen använder sig av det.

Inaktiv

Alltid trevligt med en god nyhet bland massvis dåliga. CD Projekt visar vägen; inget DRM men trots det miljontals sälj. Witcher 3 är ett spel jag aldrig skulle cracka just utav denna anledning.

Medlem

Älskar det där jävla företaget. Kommer med stolthet fortsätta köpa deras spel i framtiden, och fy fan vad jag längtar till Witcher 3 och Cyberpunk! Fan alltså, med ett sådant företag så skulle jag inte ens tveka inför att köpa spel som INTE hade varit mästerverk, bara för att visa att vi kunder uppskattar att vi blir behandlade med värdighet!

Medlem

Och cd projekt gör det igen!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Witcher 3 i all ära, skulle gärna se att CD Projekt släpper lite nytt om Cyberpunk


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Jag har inte spelat ettan eller tvåan. Är det som Dragon Age?

Sparas det man gjort till nästa?

Det är inte ett dugg likt DA, spelen är mycket mörkare, vuxnare och målar upp en mycket skitigare värld. I och med att man spelar med witchern Geralt, blir det även mycket intimare än hjälten i exempelvis DA 1, som ju är stum.

The Witcher spelen är i mitt tycke klart bättre än överskattade DA spelen, som inte på något sätt är dåliga skall sägas. Och ja, du kan spara över din hjälte till nästa spel. Problemen med The Witcher spelen är väll ett kasst inventory och craft system, men med tanke på det man får, är det negligerbart.

Medlem
Skrivet av maniac:

Witcher 3 i all ära, skulle gärna se att CD Projekt släpper lite nytt om Cyberpunk

Jo, varit väldigt tyst om det.

Medlem

Applåder till CD Projekt!

123
Skriv svar