The Wolf Among Us-finalen släpps nästa vecka

Robot
The Wolf Among Us-finalen släpps nästa vecka
Medlem
The Wolf Among Us-finalen släpps nästa vecka

Gillar inte när det tar så lång tid mellan varje del. Har därför väntat och nu är väntan snart över.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Aaaaaww yeeeaaaaah!

Medlem

Då kanske det är dags för mig att bli bekant med serien.

EDIT: $24.99 är inget dumt pris, då jag antar att episoderna tillsammans blir ungefär samma längd som ett "vanligt" spel.

Medlem
Skrivet av returpack:

Då kanske det är dags för mig att bli bekant med serien.

EDIT: $24.99 är inget dumt pris, då jag antar att episoderna tillsammans blir ungefär samma längd som ett "vanligt" spel.

Mja, mjo, jag och min flickvän spelar det tillsammans men på var sin sparfil, har väl blivit ungefär 13 timmar på fyra episoder. Så säg att du landar på 8-9 timmar per playthrough när finalen är släppt.

Med det sagt så är det en story av hög kvalitet som är värd att spela igenom.

Medlem

Ser fram emot att spela igenom detta, dock väntar jag till nästa gång det reas ut. Mitt Steam-bibliotek är fullt som det redan är

Medlem

Har nyss gjort klart episode 1 och börjat på episode 2. Underbart gripande spel!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Ase
Medlem

gillar verkligen detta spel men hatar dess knapptryckning har inte klarat en enda strid har provat trycka i takt snabbt osv men detta förstör hela serien känns som ett konsollfjanteri synd har kollat in varje avsnitt på Youtube istället men synd eftersom jag annars gillar spelet

Medlem

Har inte spelat det än, men jag köpte serien i går för 58 kr på Gamersgate. 66% rea + en valfri reacheck på 20% jag fick med mejlen från dem. Vet inte om det bara var till mig, eller något allmänt utskick till alla som är registrerade.

Ska bli kul att spela igenom. Bra tajming till finalsläppet.

Medlem

Tack då vet jag! Tänkte just om jag skulle få hela serien till nästa veckas regn.

Medlem

Hrm,. jag måste verkligen ta tag i spelet snart Men kanske väntar tills sista delen släpps. Inte rört wolf among us sen episod 2.

Medlem

Jävla CP-Norton tog bort installationsfilen för The Wolf Among Us när jag skulle installera spelet...

1
Skriv svar