Spela Lord of the Rings gratis

Medlem

Vad är max level annars då?

Inaktiv

I höst... Aww

Vill testa nu... gratis...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Max-lvl är 65.

Shadows of Angmar är 1-50
Mines of Moria är 50-60
Siege of Mirkwood är 60-65

LotrO är ett grymt spel och alla som varit det minsta intresserade av det har nu ett guldläge att prova det. Nästan så det är korkat att inte testa

Att få spela upp till 50 är mer än nog för att se om man gillar det eller inte, gillar man det är det helt klart värt att betala för den sista biten från Moria till Mirkwood


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Fan vad skönt! Jag gillar det här spelet men jag tycker det är för krångligt med PayPal och sen tycker jag att det är för dyr månadskostnad. Kanske man kan dra upp sig till level 50 för en gångs skull

Medlem

Bra sida att få överblick om det hela på: http://www.lotro-europe.com/freetoplay/info/


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY

Medlem

Underbart även för oss som spelare redan!

Medlem

Undrar hur det kommer att fungera med nytt content och så, hoppas att det fortsätter komma mer innehåll och expansioner.

Jag såg så himla mkt fram emot att lira Lotro när det kom ut, är ett riktigt Sagan om Ringen fan. Det som var så jäkla tråkigt var att jag inte alls klarade av spelets tråkiga animationer (stelheten i striderna och när man tex hoppade) och eftersom att det förstörde själva spelkänslan så fortsatte jag inte alls länge med spelet. Jag vet att det är mig det är fel på och att detta förmodligen är en vanesak, så ska definitivt ta och prova en längre tid nu när spelet blir ftp.

Medlem

Fantastisk nyhet, riktigt roligt spel!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Värt att testa då!

Medlem
Skrivet av Angelino:

super nice ju
hoppas detta gäller för us server oxo eftersom turbine inte jobbar me codemaster i us

De e Turbine som skall göra det F2P i US så codemaster i EU hänger egentligen bara med oavsett om dom vill eller inte som jag förstått det.

Medlem
Skrivet av Mortimer:
Skrivet av Vike:

Så har jag fattat det rätt nu? Man får spela hur mycket som helst upp till lvl 50 men måste betala om man vill levla högre eller om man vill ha extra saker och tjänster?

Undrar också om just levlandet. Har inte koll på spelet men när jag googlade stog det att lvl 50 är max level?

65 är max level för tillfället. och du måste betala om du vill bli högre än lvl 50, å andra sidan om man antar det kommer bli likadant som i DDO så köper du möjligheten att levla till högre levels permanent för alla dina nuvarande och framtida gubbar.

Medlem

Måste säga att man blir glad över att läsa reaktionerna här

När man läser på en del andra forum är det bara negativa saker om att Turbine mjölkar pengar etc.. Och att communityn kommer förstöras etc etc..

De ökade antalet spelare drastiskt i DDO, och skulle själv inte ha några problem med att få lite mer folk på servern. En välbefolkad server är alltid roligare att spela på än en tom

och ang 50, ja.. Det är gratis, men utan att pynta in några pengar så får man bara tillgång till questsen i de 3 olika startområderna, och vill man då sen grinda mobs upp till 50, sure.. Men det är inge skoj Testade själv DDO när det kom f2p o för min del passade det kanon, spelade inte så ofta, så slapp tänka på månadskostnad o pyntade in lite pengar när man var sugen på lite nya saker. Samma sak här, finns m¨nga som vill testa men inte känner att de har tid o vill betala månadskostnad för det

Nej, säger då det, Turbine är den studio som imponerat mest på mig sedan jag började spela Asherons Call 99

Medlem

Ska testas!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

12
Skriv svar