NHL 16 får den absolut viktigaste nyheten i seriens historia

Robot
NHL 16 får den absolut viktigaste nyheten i seriens historia

Nej, det är inte puckhantering och fysiskt korrekta tacklingar vi snackar om.

#nhl-16


Medlem
NHL 16 får den absolut viktigaste nyheten i seriens historia

ha! 2k slog dem med flera år.

...saknar nhl 2k


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

"NHL 16 får den absolut viktigaste nyheten i seriens historia"
Och den viktigaste nyheten äääär... att serien ska avslut..nähe aha, ok.

Medlem

Min dröm om att skapa ett lag där alla ser ut som hemlösa blev precis lite mer realistisk..! Sometimes dreams come true!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Kommer '94-läget tillbaks? Dealbreaker annars.

Medlem

Trodde det handlade om avancerad skäggfysik!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Eight08:

Trodde det handlade om avancerad skäggfysik!

Nästa år!


signatur
Medlem

Man kan säga att det blir jämt skägg mellan TW3 och NHL 16.

Medlem

Musiken då?
Tycker 98 hade bra musik och fysik haha
https://www.youtube.com/watch?v=rqp44NGI-l4&index=1&list=PLE7...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Sen förra årets besvikelse med next gen som saknade live the life och extremt fattig character creation sätt man inte kunde ändra sin ålder i be a pro utan var tvungen att vara född 1997.. Så kommer jag vänta på att spelet släpps så jag kan se vad det innehåller innan jag lägger ner pengar. Ger dem next gen live the life och åtminstone character creation från tidigare nhl spel så är jag nöjd och andra kommentatorer, dem nya känns så stela imo.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Och resten av spelet blir till 100% exakt lika som NHL 15 antar jag

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ColtoN899:

Och resten av spelet blir till 100% exakt lika som NHL 15 antar jag

Fast med skägg!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av ColtoN899:

Och resten av spelet blir till 100% exakt lika som NHL 15 antar jag

Fast med skägg!

Mjo precis, därav mitt "resten" av spelet.

Medlem

känns som serien har svårt att komma med nyheter
men sucker som man är, köper man väl skiten likväl

inK
Medlem
Skrivet av ColtoN899:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av ColtoN899:

Och resten av spelet blir till 100% exakt lika som NHL 15 antar jag

Fast med skägg!

Mjo precis, därav mitt "resten" av spelet.

Precis. Fast med skägg!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

JA!!! Online Couch Co-op! Enda viktiga för mig! Köpte NHL15 men knappt lirat det nånting. Men nu blir det andra bullar. Det är så detta spel ska spelas, tillsammans med polarna mot andra online.

Medlem

Förbannade EA, ni tog bort sådan bra sak som gruppspel samt straffläggning etc etc. Fy fan vad besviken jag blev på NHL 15. Inte så konstigt att det såldes för i princip halva priset på PSN.

Håller EA Sports med att ta bort spelläggen och fokusera på Be A Pro. Då har dem förlorat en spelare kan jag säga.

Medlem

Den dagen jag kan trycka till målvakten som vilken utespelare som helst, då är jag nöjd. Detta gäller både FIFA och NHL-serien där målvakterna fortfarande skyddas av någon sorts osynlig force field. Skägg i all ära, men bränner jag ett friläge vill jag åtminstone kunna proppa målisen.


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Skönt hade varit om dem kunnat ordna alla jobbiga buggar, som när datorn tycker det verkar skoj att åka offside när man åker rakt mot offensiv zon rakt fram. Eller det störande momentet att har man borta sida så är även straffen åt det otroligt osköna hållet samt alla störande "små snuttar" innan tekning som tar en evighet. Kopiöst långa laddningstider.
Jag älskar NHL men dem gör det bara sämre för var år.

Medlem

NHL 94-kontrollerna äger.

Medlem

Förmodar att de ville gå ut tidigt med att EASHL var med i spelet, var lite deras sista chans då 15 saknade det och var en dealbreaker för en stor publik och skägg är ju nice

Medlem

"growth rate".

Det är alltså inte ett statiskt skägg som slängs på lirarna när man börjar slutspel utan ett växande skägg. Lite småkul i alla fall.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Coolt! Hoppas helskägg även är valbart för alla spelare så att det åker omkring ett gäng grottmänniskor på isen! Humor är en underskattad komponent i många annars seriösa spel


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Roligt att på deras officiella webbsida så frontar de features som EASHL, Co-op osv som the shizzle.. MEN som de tog bort för NHL15, fan löjligt.

Medlem

Förhoppningsvis så kommer de införa fantasy draft igen och Be a Pro i både SHL och OHL. NHL 2015 är ett bra spel men de märks att de har tagit genvägar och skalat bort en hel del roliga features som de jag nämnde ovan.

Medlem

Rubriken fick mig att tro att det skulle finnas kvinnor i spelet, och så var det tvärt om ^^

Medlem

Märkte de av uppståndelsen som blev med Witcher 3 och var tvungna att rida på vågen?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Kan de inte bara släppa det till PC nån gång. Är trött på bara spela Fifa och NBA varje år. Mer sport spel till PC tack.

Medlem
Skrivet av RippTheJacker:

Kan de inte bara släppa det till PC nån gång. Är trött på bara spela Fifa och NBA varje år. Mer sport spel till PC tack.

Kommer aldrig hända.

Medlem
Skrivet av 4skin:

Den dagen jag kan trycka till målvakten som vilken utespelare som helst, då är jag nöjd. Detta gäller både FIFA och NHL-serien där målvakterna fortfarande skyddas av någon sorts osynlig force field. Skägg i all ära, men bränner jag ett friläge vill jag åtminstone kunna proppa målisen.

Kunde fan inte skrivit det bättre själv. Ska vi bli bästa vänner?

12
Skriv svar