Nordisk Film om mina låsta Singstar-låtar

Flakmonkey
Nordisk Film om mina låsta Singstar-låtar

Så då har man äntligen fått svar från Sony Hotline eller som i det här fallet är Nordisk Film gällande mina tidigare köpta Singstar-låtar som varit låsta till min gamla konsol. Nu ska det uppenbarligen ta ca 7 dagar innan SCEE får ändan ur vagnen och tar bort låset så att jag kan ladda ner dem till min nya maskin. Ingen fara på taket eftersom jag inte planerar att spela det igen inom de närmaste 7 dagarna, men det känns ju ändå som att det tar lite väl lång tid. Jag menar hur svårt ska det vara? Borde väl vara någon databas som de bara kan rensa bort min PS3:as ID i så att jag kan dra ner dem på nytt... Men men, trevligt att se att e gör något åt det iaf.

Citat:

Hej,

Tack för ditt mail, jag kommer att skicka detta vidare till Sony Computer Entertainment som kommer att låsa upp dina SingStar låtar igen så att du kan ladda dom igen utan några problem.

Detta kommer att ta ca 7 dagar innan de har låst upp dina låter, men efter 7 dagar så kan du ladda ner dina låtar på följande sätt:

Launch SingStar, log into SingStore, press SQUARE to go to their Purchase History and press X on each song they wish to re-download. Once complete the songs will be visible in SingStar.
PLEASE NOTE

Once re-download your songs to your new console the songs will become locked to the new console and it will not be possible for them to be downloaded to any other consoles.

Med vänliga hälsningar

Med venlig hilsen/Best Regards

*******

PlayStation Hotline
Nordisk Film

#blogg

1
Skriv svar