Need for Speed ProStreet Demo

Medlem
Need for Speed ProStreet Demo

Höga förväntningar har jag på detta spelet.
För höga kanske?
Har älskat de tidigatr NFS ända sedan starten.

Tankade demot ikväll och satte genast igång ett street race.
Tyckte motorljudet va ok, och det var även coolt att det kommer rök från däcken när man gör hjulspinn, även innan det har slått över till grönt.

När jag kört en liten sträcka så säger jag till min sambo att det är coolt att kameran kommer tillbaka mot en när man växlar (accelerations känslan som heter duga), men sen när man kommer upp i ännu högre farter så försvinner ju biljävlen?!
Man ser ju ingenting framför sig!Dyker det upp en bil framför så kan du bara gissa dig till var på vägen den befinner sig när du ska köra om.

Ok, det går att byta vinkel, det är lätt gjort, men detta är originalvinkeln, denna vinkel som alla newbs gillar att köra i och som NFS själva antagligen valt att vara deras bästa vinkel i år.

Nej, det gillade jag inte och där finns mer jag inte gillar med demot.
Bland annat att det känns alldeles för stelt när man kör, alltså det känns inte fritt alls.
Ok, det ska vara stelt när man kör streetrace, men den här andra tävligen i demot, där man ska köra "slickat" med vägen, där ska det väl ändå inte kännas som man sitter i en Nissan Micra i 200 knyck och knappt kan hålla sig på vägen?

Nej, demot är en besvikelse!
Jag vill inte köpa spelet om jag testade det slutgiltiga resultatet idag.

#blogg

1
Skriv svar