Trött. Men lycklig :)

Medlem
Trött. Men lycklig :)

Just nu är jag svin trött...
jag är alltid ifs trött, men senaste tiden har jag varit tröttare än normalt.
Det är väll två saker, dels har man en ny tjej och man håller på med att flytta runt saker, köper nya saker å ändrar, donar och håller på, så det går åt energi både på jobbet och hemme nu.
Sedan så har man ju "kul" efter allt slit på dagen, så nätterna har blivit bra mycket kortare :>

Men det är otroligt kul att få vara två igen, och inte själv.
Man får somna brevid nån, och man vaknar inte ensamen.

Jag var singel i typ 4mån? Man började precis vänja sig vid att vara själv.
gå runt naken, sitta å dunka k*ken i köksbordet och runka som en tok 24/7.
visa ingen hänsyn till nån eller bry sig om nått

haha, jaja, nu har jag iallaflall fått uppleva ett riktigt ungkarlsliv!
även om det där livet hade sina posetiva sidor så är det ett liv som jag gärna slipper uppleva igen.
Jag gillade aldrig att vara själv i huset, jag gillade aldirg att känna en tomhet.
Jag hade div kul som singel, men faan, att få leva med en tjej som passar en som handsken i röven, det är bra mycket härligare för mig.
Jag är en ensamvarg av mig, jag älskar att vara själv, men när man inte har nått val och ofriviligt blir själv,, då mår jag riktigt dåligt.

Min tjej och jag pratar så mycket med varandra, min förra och jag hade en dålig kommunikation, men min nuvarande pratar på ett sätt som jag att jag förstår vad hon menar och vad hon vill få fram.
Lägger upp saker så att jag förstår det. Vidare tänker vi välldigt lika, och det gör ju oxså att man har både lättare att prata med varandra, men även att förstå varandra
underbart!

well,, snart dax att hoppa in i sängen, Nn!

/7/ Icey

#blogg


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar