Och plötsligt var bossen besegrad

Inaktiv
Och plötsligt var bossen besegrad

Jag tillhör de lyckliga som har Lumines om mobilspel. Yes, det är sant, jag ljuger inte, och det är kul som fan. Igår var jag inte alls trött, men klockan närmade sig två och jag skulle upp idag, så det var bara att lägga sig. Men då smög sig mobilen upp i min hand, och av någon oförklarlig anledning sattes Lumines igång. KOnstigt...

Jag har spelat easy mode såklart, avklarat sen länge, och normal mode var enkelt... Tills boss 4, sista bossen. HALLÅ???? Vadå öka svårighetgraden lite orealistiskt? Det är som att gå från dagis till gymnasiet direkt liskom...

Anyway, har misslyckats tusen miljoner gånger på den där bossen, men igår, när jag låg där och slöspelade, ja, i ärlighetens namn kelade jag mer med katten än spelade, så fick jag plötsligt en icke tidigare studerad skärm: Congratulations, you passed challenge mode normal. Eller nåt sånt, iallafall blev jag galet chockad. Ha, bossjävel, nu är jag bäst!

Undrar hur boss 4 är på hard... Usch...

#blogg


signatur

To swing is not to Wii.

Medlem
Och plötsligt var bossen besegrad

Har klarat det på alla men ja boss 4 är helt galet svår. Känns oftast som ren tillfällighet att man vinner.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar