Bröst eller munkar?

Inaktiv
Bröst eller munkar?

Ur Expressen:

Pamela Anderson barnvänligare än Homer Simpson
En venezuelansk tv-kanal har ersatt den tecknade serien "Simpsons" med "Baywatch" i tablån efter massiva protester från tittarna, rapporterar brittiska Metro.
Anledningen?
"Simpsons" anses vara olämpligt för barn.
Är "Baywatch" barnvänligare än "Simpsons"?
Ja, helt klart!
Nej, verkligen inte!

Den venezuelanska tv-kanalen Televen TV har enligt tradition visat "Simpsons" klockan elva varje förmiddag och programmet har varit det mest sedda förmiddagsprogrammet i tv-kanalens historia.
Fram tills nu.

"Olämpliga förebilder"

Ett flertal tittare som anser att karaktärerna i "Simpsons" inte är lämpliga förebilder för barn har hört av sig till Televen TV - som i sin tur har ersatt Homer Simpsons komiska familjesorgespel med Pamela Andersons lättklädda stranddramatik i "Baywatch".
En representant för Televen TV kan dock inte ge något skäl till varför "Baywatch" anses vara mer barnvänligt än "Simpsons", men förklarar att programmet strider mot landets bestämmelser beträffande vad barn och ungdomar bör exponeras för eller inte.

#blogg

signatur

To swing is not to Wii.

Medlem
Bröst eller munkar?

i det fallet måste jag säga munkar. Annars hade det varit bröst, men jag får säga munkar.

Medlem

Bröst, men jag tycker att de kunde visa v.i.p eller något istället eftersom baywatch är ganska old nu.

signatur

/Fat_cat

Medlem

/sigh

signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Bewbs of course!

Medlem

Pamela är ful. (ja seriöst hon ser ut som en crackwhore...nästan) så jag väljer nog munkar.

Medlem

Men om man äter för mycket munkar får man ju bröst...

Medlem

mmmm, doooughnuts...

1
Skriv svar