Ett första inlägg

Medlem
Ett första inlägg

Idag skapade jag en blogg på FZ, fråga mig inte varför detta är inget jag är bra på eller brukar göra.
Nåja varför jag skapade en var för att idag provade jag World of Warcraft igen för första gången på över 1 år. Jag hade fått hemskickat en dvd med burning crusade trial i 10 dagar så jag tänkte jag provar och ser om det är lika kul, eller tråkigt som när jag sluta. Ja först efter alla uppdateringar så kom jag till slut in i spelet, loggade in som min gamla main-gubbe "Lagge" på servern Trollbane. Såg att jag hade blivigt kickad ur min gamla guild "No Surrender" och tänke att det var ju väntat
nåja jag såg en No Surrender snubbe i iron forge och ajg hällsade, han svarade inte och visste nog inte vem jag var kommit många nya till den guilden efteråt
Nåja efter ett tag hittade jag nyheterna i spelet, att man kunde fara till dark portal å gå in i en ny värld. Men usch så less jag blev där var det tråkigt och jag blev påmind varför jag slutade ;). Provade en alt på en RPPVP-server, loggade in och kollade questboken, jaha skulle samla lite grejjer och döda nå odjur, same old shit tänkte jag å släckte ner spelet.
Nej WoW är inget för mig nå mer kommer nog inte spela nå fler dagar även fast jag har 9 kvar.

Spelade också lite Rainbow six vegas på Live igen efter ett uppehåll, det var kul ska spela mer nån annan dag

God afton.

#blogg


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar