Nu ska också jag panga mutanter!

Medlem
Nu ska också jag panga mutanter!

Har under dagen införskaffat Fallout 3. Ska bli riktigt skoj att få uppleva denna trasiga värld än en gång.

Varningens finger kommer nu som en slägga till en del återförsäljare i landet om att deras priser är "absurda". Så nu kan ni sluta läsa om ni mot all förmodan hittat in till denna lilla obetydliga nätdagbok.

Skulle under gårdagen byta in två spel till PS3:an. Uncharted och Army of 2. Dessa spel var på tok för korta och spelades igenom snabbt. Dock riktigt bra spel båda två.

Jag fick 100 kr vardera för dem och skulle med detta hamna på ett pris för Fallout 3 om 500 kr. Fattig och prismedveten student som man är godtogs naturligtvis inte detta. Googlade lite priser och fick fram att Spelet såldes på Sveavägen (:D) för 449 kr. Men denna återförsäljare ville inte böja sig. Så tack och adjö. Ringde en annan och sa att de hade "lägsta prisgaranti" i sin policy. Vips så hade spelet sjunkit med 250 kr. Genom ett futtigt telefonsamtal. Tog en snabb promenab till denna och köpte spelet.

I dessa tider med global finansiell kris så borde väl alla tänka på detta sätt? Sälja mera istället för att snåla.

Har i nuläget spelat igenom "starten" och nyss lämnat vault 101.
Ännu mera komiskt var att skådespelaren Liam Neeson har rösten till "farsan" i spelet

Postar säkerligen när jag kört fast
(Bethseda har lovat över 100 timmars speltid så jag hoppas de håller det till hälften iaf)
so... Bloody perks here i come ....

/Ill

#blogg


signatur

"You got quite a treasure there in the Horadric Cube" - Deckard Cain in Diablo II

1
Skriv svar