Vem behöver Modern Warfare 2!?

Inaktiv
Vem behöver Modern Warfare 2!?

När Vagrant Story släpps på PSN på torsdag!? I Europa före USA därtill. Bara det är anledning nog att köpa det. Egentligen vet jag inte några fler anledningar. Aldrig spelat det men tänkte det kunde vara kul att låtsas som om jag har det. Så ni kunde tycke att jag var lite creddig och sånt. Ni kunde se mig på stan och tänka "Oj, där går han som spelat Vagrant Story. Guuud va han e creddig."

Sugen är jag i vilket fall på det. Bra skit eller? Gått omkring och haft lite craving på J-RPG ett tag nu. Fast egentligen har jag inte några pengar att lägga på det. För jag har redan lagt dem på det något mindre creddiga Modern Warfare 2...

Så kan det gå när inte haspen är på.

Edit: Nähä, 12 November var tydligen ett feltryck i nyhetsbrevet enligt SquareEnix. "Coming Soon" är det nya nu. Hur invalidt får ett spelföretag bli egentligen?

#blogg

Vem behöver Modern Warfare 2!?

Vad är detta Modern Warfare 2 som du snackar om? Har jag aldrig hört talas om, går det att äta?

Vagrant Story är tvådelat, klarar du av spelsystemet med att du kan göra oändliga combos, sikta in dig på vissa kropsdelar, att du kan plocka sönder dina vapen för att göra nya etc etc så är det verkligen ett bra spel.

Det lilla jag såg av storyn var underbart, men jag tyckte inte om spelsystemet.


signatur

otoboku.se - english is fun
deculture.se - Den enda webtidningen om anime, manga, tv-spel och visual novels på svenska

Medlem

Vad fan är upp med frisyrerna? Jävla knas där alltså. Kan ju sticka ut någons öga.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Jag behöver det absolut inte!

Inaktiv

Konsollens bästa spel, och mer därtill!

Köp
Njut
Spela
Njut
Kolla hur man smider vapen på Gamefaqs
Njut ännu mer
Spela det igen då du får tillgång till nya områden på new game+
Njut
Skriv på internet om det och var creddig
Njut

1
Skriv svar