Slipknot med en smula ångest

Medlem
Slipknot med en smula ångest

Imorgon smäller det! Slipknot på hovet med Machine head och Children of bodom som förband, kommer bli grymt! Givetvis ser jag fram emot som fan att se Slipknot och tänker mosa deras skivor hela dagen imorgon, speciellt i bilen på väg dit. Dock ser jag nog lite mer fram emot att se Machine head eftersom jag i stort sett växt upp med dom, tror jag var 12-13år när jag köpte deras första platta. Grymt kommer det att bli som sagt!

Tyvärr bor jag en bit bort och ledigt har jag ju inte tagit såklart. Hinna efter jobbet kommer inte bli några problem men däremot när skiten är slut blir det lite drygt. Räknar med att vara hemma tidigast 02:00 och ska upp och sticka till jobbet 05:30. Kanske bara och inse att man inte är 20 år längre och inte kan springa på konserter mitt i veckan när jag inte bor i samma stad som konserten hålls...Eller komma ihåg att ta ledigt nästa gång

Kul som fan ska det bli hursomhelst! Får helt enkelt vara zombie på jobbet på torsdag. Angående zombies så är demot på Left 4 dead just nu på nedtankning...Skoj skoj skoj

#blogg


signatur

Cause i need to watch things die

1
Skriv svar