Pust och stånk, jag får bånk.

Medlem
Pust och stånk, jag får bånk.

Oj, tiden flyter bannemig iväg när man sitter och spelar ett nytt och spännande spel, nyss var klockan halv tolv och jag hade stigit upp, nu är den kvart i fem och jag har suttit i soffan nästan konstant under denna tidsperioden. Problem? Nej, för det är inte så ofta längre som jag sitter så koncentrerat och spelar, brukar alltid göra annat emellanåt, men nu idag har jag kämpat med BC och det har varit kul! Innan jag la av förut så hade jag nyss smiskat andra bossens stjärt (

den hyfsat stora masken

) och klarat i princip varenda challenge med några ynka undantag (den där Death from Above är klurig att döda många med faktiskt) och skrapat ihop 39 stycken Trophy's, helt okej med andra ord!

Utöver BC så gick jag tillbaka till Rearmed förut för att få tag i alla tolv Capcom-mynten (eller Yashichi som de heter), så att jag kan låsa upp den lila dörren i "riktiga" spelet, där hemligheter gömmer sig. 10 mynt än så länge men jag orkar inte spela mer nu, tar på tålamodet att få vissa av dem, men I'm gonna get them all! Det skall också finnas ett nytt vapen som man får på Albatross-banan, vilket också kommer spännande att utforska, Capcom och GRIN är genialiska som implementerar såna här saker i två titlar, hoppas på mer sånt i framtiden!

Jag såg aldrig Juryn igår, kände att jag inte orkade en sån lång och allvarlig film, så jag bytte till Get Shorty, som nog är min favorit-rulle med Travolta, han är skön som Chili Palmer. Synd bara att uppföljaren Be Cool blev så usel...

#blogg


signatur
1
Skriv svar