PC spel på gott och ont

Medlem
PC spel på gott och ont

Att försöka sig på att spela #Crysis eller #Timeshift gick ju inte riktigt som planerat. Förstår verkligen inte vad felet är. Det är här tredje formateringen jag har försökt på, försökt på både XP, Vista Ultimate och Vista Home Premium, men inget verkar funka. Timeshift däremot, vet jag att det är grafikkortetsfel, det är fortfarande artefaktproblem, men bara på det spelet.

Hittade i alla fall ett annat spel att spela, #Call of Duty 4: Modern Warfare. Har haft det i över ett år, men bara spelat multiplayern. Så igår satte jag mig och sträckkörde kampanjen, som var oförväntat bra. Kommer utan tvekan att lägga vantarna på #Call of Duty: Modern Warfare 2 när det kommer ut. Men det kommer antagligen att krocka med min #Left 4 Dead 2 vecka:)

Peace!

#blogg

Medlem
PC spel på gott och ont

Spelen är ju båda bra, så ge inte upp.

Medlem

Jag vet! Jag vill ju spela dom:) Efter den första byn i Crysis så får jag bara massa meddelanden att nått är fel, error-report. Och i Timeshift så är det mitt grafikkort, tror jag, eftersom att efter 5min spelande så hänger sig spelet med massa artefakter. Men en vacker dag ska jag spela dom!

1
Skriv svar