I'll be back

Inaktiv
I'll be back

När jag kom hem låg den där bland all annan post. Den låg där och såg som vanligt lika inbjudande ut. Jag ska läsa den med vördnad, vara rädd om den och se till att den är oåtkomlig för småbarn. Min, på osäker framtid, sista PC Gamer.

Jag har inte varit prenumerant speciellt länge. Jag köpte mitt första nummer i augusti 2008 (nummer 140) och bestämde mig genast för att börja prenumerera. Första nummret som damp ner i brevlådan var alltså septembernummret samma år, nummer 141. Att läsa ett nummer av PC Gamer slår en riktigt god chokladkaka med hästlängder. Och jag älskar choklad...

Dessvärre gör dåliga tider på arbetsmarknaden, en marknad jag alldeles snart entrar, att jag inte kan fortsätta min prenumeration. Så fort jag står där med inkomst igen så är att börja prenumerera på tidningen igen det första jag kommer göra. Eller det är i alla fall den första prenumerationsblanketten jag kommer fylla i och skicka in.

Det är med blandad sorg och glädje (mest glädje) som jag ikväll läser PC Gamer nummer 150.

#blogg


signatur

- Oh sorry, did I get you?
- No you didn't GET me. It's an electric drill. You GET me, you KILL me!

1
Skriv svar