Time Fcuk
Är jag den enda som inte klarar det? Är det här ett klart bevis på att jag inte har något tålamod överhuvudtaget?
Troligtvis.
Efter 45 minuter tar jag en paus till imorgon. Jag orkar inte mera, jag blir bara irriterad haha.
Jag har åkt på en ruskig förkylning och har därför varit hemma i två dagar. Har då spenderat tiden med att spela och tänka över gymnasieval.
Foto eller spelutveckling.
Spelutveckling eller foto?
Det är frågan, och jag tror, jag har hittat svaret.
Spelutveckling.
*Änglaljud*
Har kollat på lite olika hemsidor och hittat EN som visade vad man höll på med när man läste spelutveckling och resultaten var väldigt lovande. LBS i Lund var det jag hittade, självklart ska jag ju kolla vidare men ändå. Jag är på rätt väg. Har suttit och vägt fördelar mot nackdelar angående foto och spelutveckling och foto förlorade dessvärre stort. Fast med min tur så får jag säkert inte betygen som krävs för spelutveckling.
Fick för några dagar sen ett dumt infall. Klockan kvart i sju på morgonen bestämmer jag mig för att jag ska klippa min lugg. Tio minuter senare fanns en lugg. Den blev sned som satan, dock blev det bättre med en sån här lugg. Den andra var bara i vägen.
Bild kanske dyker upp i framtiden.