När dimman kom till stan

Medlem
När dimman kom till stan

Nej det är ingen Alan Wake-recension. Tyvärr. Game ville inte byta in mina sunkspel mot alan wake så det får bli att handla beggat då det kommer ut.

Nej jag syftade på den återkommande dimman här i Malmö. I morse var det ju som sagt riktigt mysigt filmjölkstjockt och nu till kvällen har den alltså kommit åter.
Cyklade precis hem från ett par vänner efter att ha varit inne på St:Marcus Vinkällare på vinprovning (kan klart rekommendera!) och sen grillat för första gången utomhus i år! SMASK!

Lite Guitar Hero på det och sen är man varm o go innanför västen..

Cyklingen var det ja.. och dimman... sa jag filmjölk? Tjock är den i alla fall och jag fick lust att springa runt med kamera och stativ på stan för att plåta långa slutartider.. men jag är så hiiiimla trött. Lat, sa jag det? hehe.. jo jag är lat också. Hade säkert gått att få många coola bilder nu med alla stadsljus inbäddade i filmjölken. Ett naturligt soft-filter av högsta klass. Lite oförutsägbara resultat men himla roligt!

Nej gammal man som jag är så blir det sängen istället för nattliga fotoeskapader. Vem vet, hunden kanske väcker mig till frukostfilen i morgon

Tills dess bjuder jag på ytterligare en bild från morgonens ...

#blogg

1
Skriv svar