Officiell ursäkt

Ambassadör
League of Legends
Officiell ursäkt

Jag får be om ursäkt över mitt förra utbrott över FIFA 11. Jag tror säkert att det är ett spel många kommer få mycket nöje av här i världen.

Jag har kommit över tidigare förluster och har nu lekt krigsherre under den amerikanska civilisationens flagga.

Mina krigståg mot det så expansiva Ryssland med Cathrine som ledare, fick efter många blodiga strider ett lyckligt slut. Kriget varade i 400 år. Det startade en tidig februari morgon år 1300 när handelsavtalet mellan Ryssland och Amerika upphörde. Den amerikanske ledaren försökte med alla medel hålla uppe den ack så produktiva relation som dessa två civilisationer hade haft sedan tidernas begynnelse. Men Cathrine hade nu lyckats expandera sitt rike och fått egna tillgångar så hon såg ingen nytta i att handla med Amerika. Ryssland hade alla resurser som landet behövde och Washingtons tjat började gå henne på nerverna. Så när han senare villa öppna gränserna mellan länderna fick hon nog och sade ifrån på skarpen att Ryssland klarar sig själva. " Håll dig till ditt Washington" skapades av hennes fasta läppar.

Den amerikanske ledaren såg detta som ett svek från den ryska ledaren och förklarade därför krig. Hon besatt ju trots allt viktiga järn resurser som Washington bara var tvungen att ha.

Deras arméer var jämn stora men efter flera taktiska mästerverk av Washington stod den Amerikanska armén utanför Moskvas dörr och knackade på. Detta var år 1500. Washington trodde att han hade segern i sina händer men efter att hans scouter hade genom sökt Ryssland insåg han att han hade 5 städer kvar att besegra.

Cathrine bad förgäves om fred men Washington var tvungen att bevarade den ännu inte påkomna demokratin. 200 år senare gick den amerikanska armén in i den sista ryska staden och de andra civilisationerna fick veta att Ryssland var nu besegrad och Washington hade segrat och var därmed den största civilisationen på jordens yta.

Senare skulle detta krig kallas det Amerikanska frihetskriget där historieböckerna berättade om alla stora slag där amerikanerna gick segrande ut mot den hemska ryska fienden.

Jag får här med be om ursäkt för de 4-500 år av förtryck mot Ryssland som jag har åstadkommit denna kväll. Hoppas ingen skada är skedd.

#blogg

1
Skriv svar