Bond och CoDBlops

Medlem
Bond och CoDBlops

Har precis spelat mig igenom hela <i>James Bond 007: Blood Stone</i>, och hade faktiskt nästan mot min vilja riktigt kul! Visst, striderna var lite stela, men oftast försökte jag ändå smyga så mycket det gick, och cover-systemet är bland de smidigare jag sett. Och röstskådisarna var faktiskt bra! Kanske inte så konstigt med Judi Dench och Daniel Craig, men ändå, till och med Joss Stone var bra! <b>Jag kanske bara börjar bli gammal</b> i och för sig. Och jag kommer aldrig att förlåta Bizarre för de vansinnigt jobbiga och onödiga biljakterna, en frustrerande övning i trial-and-error som jag lika gärna kunde ha varit utan. Och vad menas med titelns "Blood Stone"? Jag såg inte en enda konfliktdiamant i hela spelet, förutom det skönt corny Bond-introt... Men hursomhelst, ett överraskande kul filmlicensspel (okej, det är inte licensierat från någon film, men du vet vad jag menar) som jag är glad att jag spelade igenom.

Och så såg jag precis den här artikeln. Påskägg på <i>Call of Duty: Black Ops</i> Nuke Town-bana. Hur många hade du sett? Själv har jag bara lagt märke till hemliga in- och utgångar för radiostyrda bilar på flera banor...

#blogg

1
Skriv svar