Nu lördagspizza!

Redaktör
Ponny
Nu lördagspizza!

Jag är en slav under mina rutiner. Onsdag är onsdagsglass, fredag fredagschips, lördag är lördagspizza och lördagsgodis och söndag är söndagskakor. Notera att det hittills bara handlar om löjligt onyttiga (tillika fantastiskt goda) grejer. Sen tillkommer fredagsfilmen, veckans spel (som antingen jag eller Simon köper), löpning på tisdag, torsdag, lördag och söndag (se där, nu blev det nyttigt).

Grejen är att det tycks bara bli värre med rutinerna ju äldre jag blir. What do to? Jag vet! Jag äter pizza och skrattar så att kebaben yr ur näsan.

[ia=25374; large]
Pizza = glad.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Nu lördagspizza!

Är kebabpizza favoriten?
Så länge Pizza dödaren Ananas inte finns i bild så!.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ananas som är så gott. Hawaii är så gott. Men blir mest Kebabpizza för mig också. Även fast jag kan äta typ alla sorters pizza. Beror helt och hållet vad jag är sugen på. Tacos, tja en tacopizza. Köttfärs, då blir det en Orientale eller någon annan liknande. Skaldjur, en Marina brukar sitta fint då eller Bussola/Romano och så kan det hålla på tills man dör helt enkelt


signatur
Redaktör
Ponny

Vet ni? Vi kör kebab OCH ananas (Amore, lite lik Hawaii tror jag bestämt). Delar pizzorna - vips så får man två smaker.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar