Förhandsbokning ändrad

Flakmonkey
Förhandsbokning ändrad

Jahopp, då har man ändrat på förhandsbokningen av spel till PS4-releasen. Efter att ha läst lite recensioner och klurat på det jag vill ha så har jag kommit fram till att hoppa över #Knack för att istället köpa Killzone och ett paket med #FIFA 14, ett års playstation plus samt en extra handkontroll. Det paketet går på 1400 kr och jag sparar då 400 kr mot om jag skulle köpa det separat. Ett extra plus med det är att jag då får med #Resogun som nog är det spelet jag helst av allt vill ha samt #Contrast.

Känns som en betydlig bättre plan än den jag hade tidigare. Får se hur länge jag känner så bara

#blogg

Medlem
Förhandsbokning ändrad

man ska inte gå efter recensioner. Alla som jag känner som har knack har gillat det väldigt mycket. Så du kanske missar nåt

Flakmonkey
Skrivet av M_R_X5432:

man ska inte gå efter recensioner. Alla som jag känner som har knack har gillat det väldigt mycket. Så du kanske missar nåt

Mycket sant, men jag har inte avfärdat det helt utan bara tagit bort det från "dag ett-listan"

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av M_R_X5432:

man ska inte gå efter recensioner. Alla som jag känner som har knack har gillat det väldigt mycket. Så du kanske missar nåt

Mycket sant, men jag har inte avfärdat det helt utan bara tagit bort det från "dag ett-listan"

ja det är bra jag har inte knack heller på dag 1listan där ligger Killzone shadow fall just nu

1
Skriv svar