Varsågod Infinity Ward, Treyarch och Activision. Ta min pengar.

Medlem
Varsågod Infinity Ward, Treyarch och Activision. Ta min pengar.

Åkte dit totalt häromdagen. Hade extremt tråkigt och valde att köpa en download-kopia av CoD: Ghosts för 286 kr, rimligt ansåg jag då för lite tidsfördriv.

Nu sitter jag här och har lagt ut ytterliggare 130 kr gånger två på båda DLC packeten som har släppts. Att man är så förbannat lättlurad. Anledningen till att det blev såhär var att jag började spela MP och var måttligt underhållen tills jag provade coop-delen i Ghosts vid namn Extinction. Här har man varit så förbannat fula att man har gjort en "story-driven" coop-del som gör att när man väl har spelat första delen blir man så förbannat nyfiken att man måste köpa den första DLC:en och när man väl spelat den så köper man naturligtvis den andra delen i rena farten bara. SWwoooosh sa det så hade man pangat in 14 euro gånger två på deras konto utan att ens tänka efter.

Men här kommer själva grejen med detta, fast det kan låta som att jag känner mig lurad och en smula negativ så är jag faktiskt väldigt underhållen när jag spelar Extinction. Så länge man får med sig bra medspelare som fattar att man skall göra challenges och verkligen samarbeta för att klara sig. Det har tyvärr varit fler gånger som man stått där och man har minst en medspelare som är åt helvete långt bort på kartan för att leta ett nytt sikte till sin puffra och man står handfallen med en retard som är AFK och en spelare som man står back to back med för att besinningslöst avvärja sig från horderna av Aliens.

Men bortsett från det så är jag ganska nöjd ändå och kommer nog fortsätta spendera så länge de fortsätter ge ut delar till coop-delen. Nackdelen är ju att troligtvis kommer CoD : Titanfall rip-off hinna före med sin release innan man hinner släppa del 3 och 4, vilket resulterar i att man sitter där med en förbannad kopia av det också bara för att man är lite för nyfiken på innehållet.

Vill man spela Extinction med mig så går det alldeles utmärkt att kontakta mig här på FZ, aldrig fel att spela med lite vettigt folk.

Trevlig helg goda med-gamers!

#blogg

Moderator | Testpilot
Varsågod Infinity Ward, Treyarch och Activision. Ta min pengar.

Det enda som suger är att Extinction inte har någon variation (iaf vid release, vet inte hur det är nu).


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Det enda som suger är att Extinction inte har någon variation (iaf vid release, vet inte hur det är nu).

Ja visst, ibland kan det kännas lite samma samma. Med är ändå hyfsad variation. Iallafall för att underhålla min annars slöa hjärna efter en dag på jobbet ^^

Jag tycker de borde utveckla fristående spel när det går så långt utanför vad CoD egentligen står för. Vissa vill ju bara spela de här DLC-kartorna, så varför inte ge dem chansen att bara köpa det?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar