Gametrailers läggs ner

Medlem
Gametrailers läggs ner

Som många andra, blev jag chockad när jag hörde att Gametrailers skulle lägga. Att alla som jobbade där fick reda på det samma dag, är en riktigt usel grej som ägarna av Gametrailers borde skämmas för. Inte ens ge de två veckor på sig att förberedda sig. bah!
Hur som helst, jag och GT har varit nära varandra sen 2007, då jag upptäckte AVGN och genom det, upptäckte GT. Efter att ha lurkat några månader, bestämde jag mig för att göra ett konto där. Jag tillbringade mer tid än vad jag borde ha gjort på deras forum, men det var så bra! Fanns så många personligher där och jag minns flera stolpskottar där:

klassiker

Något av det mest ökända och många flera. Men något som jag älskade också med GT, var allting som de la upp på deras sajt. Deras recensioner var extrem välgjorda och Brandon Jones röst var perfekt för det jobbet. Sen har vi deras GT countdown och min favorit, Retrospectve, där de går genom en spelserie historia och tar upp allting om de spelen i episoder.
Finns ingen annan sajt som de enligt mig.

Från deras sista Stream. "sniff". Ursäkta mig, men jag har något i mina ögon.

#blogg


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Moderator | Testpilot
Gametrailers läggs ner

Riktigt trist. De är det enda jag tittar på när det kommer till video reviews. Långa, informativa och djupgående som jag saknar hos andra. Jag är inte alltid för att läsa långa recensioner av spel och föredrar att se det i video format.

Vars ska jag ta vägen nu?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar