Lunchuppdrag

Flakmonkey
Lunchuppdrag

Har gett mig själv ett uppdrag på jobbet som jag jobbar på under
lunchrasten. Ja ska klara arkadversionen av Contra på tre credits. Skulle
såklart kunna pumpa in hur mycket mynt som helst (det är Yen och vi kan
öppna kassan) men vad vore de roliga i det?

Ska vara görbart. Kommer redan nu till Alien-huvudet

#blogg

Inaktiv
Lunchuppdrag

Står den där i fikarummet? Väldigt coolt och/men det känns som att den måste vara värd en del.

Flakmonkey

Lunchrummet, vi har två st faktiskt, en som kör mame och en "riktig" där det måste bytas kretskort för att byta spel. Vet inte hur dyra de är faktiskt, men det är ju inte lika dyrt som att köpa ett original Pac Man-kabinett eller så iaf

Medlem

Härligt att se! Har själv ett par arkadkab hemma och Contra är ett spel jag gärna skulle vilja få tag på. Skulle tippa på att ett Blast City i fint skick kostar runt 8000 om inte priserna ändrats nämnvärt sedan jag köpte mitt. Hur gick det? Kom du igen spelet på tre credits?

Flakmonkey
Skrivet av Fairfax:

Härligt att se! Har själv ett par arkadkab hemma och Contra är ett spel jag gärna skulle vilja få tag på. Skulle tippa på att ett Blast City i fint skick kostar runt 8000 om inte priserna ändrats nämnvärt sedan jag köpte mitt. Hur gick det? Kom du igen spelet på tre credits?

Inte klarat det ännu, så får nog försöka under några fler luncher... hinner inte med mer än ett försök eller två varje gång

1
Skriv svar