Rykte: Natal heter Wave
Förstår inte varför det inte kan få heta Natal. Tycker det är då ett mycket bättre namn än "wave"
Vafan, Natal var ju väl inarbetat vid detta lag, sedan tycker jag att ett sådan namn som Natal står ut från de övriga "coola" namn som företag väljer på sina prylar.
Stå ut ur mängden Microsoft och behåll namnet Natal
"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets
What you don't learn with wisdom, you learn with pain.
Natal är inget som betyder någonting för vanliga dödliga, det är enbart vi som är nyfikna på spelvärlden som vet någonting om den. Wave är ett bra namn men jag tycker att det är lite väl magstarkt att välja ett namn som nyligen Google börjat använda på sin kommande tjänst.
- r4z0r -
Likadant som Nintendo gjorde med Revolution/Wii.
Gillade Natal mer även jag, som r4z0r nämnde tycker jag också det verkar konstigt med tanke på Googles nya tjänst. Det första jag tänkte när jag hörde det var "Wave.. Det låter mycket bekant.", kan inte vara bra att de har samma namn.
Vafan, Natal var ju väl inarbetat vid detta lag, sedan tycker jag att ett sådan namn som Natal står ut från de övriga "coola" namn som företag väljer på sina prylar.
Stå ut ur mängden Microsoft och behåll namnet Natal
Om någon kommer ihåg Nintendo i tidigt 90-tal så var en hel konsol inarbetad under ett visst namn innan det abrupt ändrades
Ultra64 -> Nintendo 64
Frångår trenden lite här och tycker namnbytet i sig är bra. Vet inte om "Wave" var det mest originella de kunde hittat på, men "Natal" var lika illa som "Vista", usch och fy.
Många företag, Microsoft i synnerhet, är dumma som släpper arbetsnamnen på projekt för tidigt. De blir då inarbetade men är aldrig tänkta att kvarstå som de officiella namnen.
Cptn BaseballBatBoy!

Jag personligen tycker att spel ska ha kontroller, så kommer nog inte köpa Wave till min låda.
däremot kanske kanske jag köper ps3 glassarna. (då de fungerar med Socom 4 )
Move the Wave with the Mote
+ 1
Den dag då vi kan styra spelen HELT utan några "vanliga kontroller" på ett riktigt bra sätt är säkert inte alltför långt fram i tiden.
Frågan är bara, vill man det i alla lägen? Själv föredrar jag en välformad kontroll så man kan ligga still i soffan utan att behöva flaxa omkring och göra överdrivna rörelser.
Cptn BaseballBatBoy!