Maffig trailer förklarar vad Eve Online handlar om

Robot
Maffig trailer förklarar vad Eve Online handlar om

Bli ett med ditt skepp och påbörja resan i New Eden.

#eve-online


Inaktiv

Loving it! Har börjat spela EVE Online. Främst genom min telefon.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Loving it! Har börjat spela EVE Online. Främst genom min telefon.

http://i.imgur.com/YMD69tr.jpg

Intressant! Hur flyter det och vad har du för mobil/mjukvara för att köra det?

Medlem

Brukade också sitta med EVE Online på mobilen under lunchrasterna på jobbet. Körde via Chrome Remote Desktop för att fjärrstyra datorn. Enkelt och smidigt.

Körde även Civilization V under en tid utan problem.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv

@nixi: Det flyter på lika bra som på datorn (60-75 FPS). Strömmar nämligen från datorn genom telefonen (LG Nexus 5X), med hjälp av Moonlight (moonlight-stream.com). Har testat att köra det genom mobilnätet (utan WiFi), men då kunde jag inte ansluta till någon port Ska försöka fixa till det vid tillfälle.

Medlem

Men lite tungt eller!?

Fatta att detta är ett spel som kom för typ 14 år sedan men fortfarande släpper filmer som känns som tunga och relevanta lanserings-trailers som gör en jättesugen att spela! Jag har sjukt stor respekt för CCP som utvecklar detta. Och även för de som spelar det för den delen, det kräver sin härliga lilla insats
Jag skulle inte säkert säga att det är världens bästa spel, men det spelar verkligen i en egen liga.

Medlem

Vägrar spela ett spel som är mer eller mindre ett extra jobb utan lön och du förlorar allt konstant hela tiden till folk som gillar att jävlas utan någon orsak, sluta spela för en 5 år sen och lär inte börja igen.

Medlem

Världens bästa spel (hitintills) , lätt!

Ett universum för spelare av spelare (sorry Unibet), mogna spelare (ehrm... de flesta), avancerat och svårt, sa jag mer mogna spelare än andra spel, beroendeframkallande (kanske).

Har spelat sen 2009 och lär fortsätta länge än, senaste årens grafiska uppgraderingar, damn spelet är sjukt snyggt emellanåt

Bra film om spelet

https://www.youtube.com/watch?v=LNUu75fH8Uc

1
Skriv svar