The Elder Scrolls Online är gratis en vecka framåt

Robot
The Elder Scrolls Online är gratis en vecka framåt
Medlem

Blir o pröva det igen då.... 71gb?! nope jag har annat...

Medlem

Någon som spelar? Är det skojigt? Kan man spela själv?


signatur

Niet.

Skrivet av Theade:

Någon som spelar? Är det skojigt? Kan man spela själv?

Visst kan du spela själv. Spelvärlden är vacker och bra optimerad. Har aldrig haft några problem med det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

@Walter S.A. Iego: Det låter fint. Kollade lite YT på ESO. Och man kan faktiskt spela solo. Spelar #Guild-Wars-2 ensam, och det är ganska kul. Men jag tror #ESO är roligare solo då storyn verkar vara bra invävd och hyfsat drivande. Kan det stämma?
Jag tycker det är skönt med ett onlinespel som man kan hoppa in i ibland och spela lite.


signatur

Niet.

@Theade: Du kan absolut spela solo, och inlärningskurvan är typ 5 minuter. Guild Wars kan vara svårare, speciellt det första spelet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

@Theade: Själva huvudstoryn är i mitt tycke en rejäl besvikelse. Storyn är helt ok, men miljöerna katastrof. I stort sett varje del utspelas i mörka, fula områden och dessutom är en hel zon tillägnat detta innan slutstriden. Lyckligtvis är de tre fraktionernas olika berättelser desto bättre och väger i mitt tycke upp det andra med råge. Eftersom du numera kan lira vilken zon närsomhelst och inte behöver slutföra huvudstoryn för att låsa upp övriga zoner kan man skippa den helt om man tycker som jag. Alla dessa delar skulle jag nog påstå är bättre att lira solo än i grupp

Sen kan man självklart hitta en myriad av prylar att köra i grupp(Undaunted skill line, Craglorn, Cyrodiil), men solospelande räcker ovanligt långt för att vara ett MMO.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Kan man spela själv men då och då göra nån liten mmo-relaterad grej men inte committa alltför mycket? Typ sätta en pil i nån om man bara får för sig det, eller sälja nån grej.

Medlem

@Witchfinder: Haha, det går alldeles utmärkt. För att sälja en pryl behöver man dock vara med i ett guild som har store, men det finns det mängder av.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar