Hitman-studion Io skär i personalstyrkan

Robot
Hitman-studion Io skär i personalstyrkan

Det går inte bra nu, Agent 47.

#hitman, #io-interactive


Medlem

Pensionera er istället. Era spel är inte bra längre.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

eld
Medlem
Skrivet av Lard von Bacon:

Pensionera er istället. Era spel är inte bra längre.

Sjukt opassande kommentar.

Medlem

Och jag som verkligen gillade de senaste Hitman-episoderna. Konstigt format att sälja spelen på, och dåligt marknadsfört, men spelen var ju riktigt bra! Åtminstone om man stänger av alla hjälpmedel!


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av eld:

Sjukt opassande kommentar.

Du får ha den åsikten, precis som att jag får ha min.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

eld
Medlem
Skrivet av Lard von Bacon:

Du får ha den åsikten, precis som att jag får ha min.

En hel del personer kommer förlora jobbet oavsett hur hårt dom jobbat, för många innebär det att dom måste riva upp den stabilitet dom haft och flytta för att få nytt jobb.

Det är fel tillfälle att ta upp sina åsikter om spelen, samt rätt dåligt sätt att göra det.

Medlem

De behöver nog det här, tyvärr. Deras senaste spel var inte ens färdiggjort när det släpptes, och jag kan inte minnas längre om det fanns en röd tråd genom spelet eller om det bara var en hög blandade missions. Inte deras bästa spel. (Sen kan man ju gå in på findetaljer så som att styrningen i just Hitman känns omodern, långa laddningstider vilket känns extra dryg när det är så lätt att göra fel och spelet nu är så oförlåtande som det är så man måste ladda om, osv osv. De borde ta lärdom av Splinter Cell och dylika spel).
Man får väl hoppas på att de går en bättre framtid till mötes, med lite omorganisationer och bättre produkter

Medlem

Köpte hela hitman säsongen på rea och spelat första riktiga uppdraget.
Känns som gamla hitman då jag stängt av all hjälp som jag tycker är vansinnigt är igång som default.
På både gott och ont känns spelet väldigt "gammalt" på vur man spelar och hur allt fungerar.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av eld:

En hel del personer kommer förlora jobbet oavsett hur hårt dom jobbat, för många innebär det att dom måste riva upp den stabilitet dom haft och flytta för att få nytt jobb.

Det är fel tillfälle att ta upp sina åsikter om spelen, samt rätt dåligt sätt att göra det.

Så kan det vara.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Hoppas för guds skull någon utgivare köper upp detta. Personligen så dyrkar jag Hitman serien. Tycker det senaste spelet var riktigt skoj trots knepigt upplägg med episoder. IO Interactive MÅSTE överleva...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Lard von Bacon:

Pensionera er istället. Era spel är inte bra längre.

Håller inte med. Senaste Hitman håller väldigt hög kvalité när det gäller grafik och teknik som motorn tex. IO Interactive vet hur man gör spel, speciellt kvalité. Det jag kan tycka är tråkigt är sättet dom väljer att göra ett Hitman spel på. Hitman som spel har en stor potential, och det skulle vara kul och se en annan studio ge sig på det, framförallt så skulle jag vilje se ett Hitman spel som kretsar mer omkring en fysikmotor, alltså ett spel som är mer Sandbox i den formen där spelaren kan leka mer omgivningen och dess gravitation, och därefter skapa olika olyckor osv. Som spelen är nu så är de väldigt skriptade och relativt stängda.

Medlem
Skrivet av Lard von Bacon:

Pensionera er istället. Era spel är inte bra längre.

Hoppas att de kommer ur skärselden någorlunda stärkta. Jag har jobbat med IO och Hitman: Absolution och det är ett otroligt dedikerat gäng. Om ett spel inte känns 100% färdigt så är det aldrig studions fel, utan skyll på publishern Square Enix istället. Eller masa dig upp från soffan och gör ett bättre spel själv, vilket troligen är högst osannolikt...

Medlem
Skrivet av eld:

En hel del personer kommer förlora jobbet oavsett hur hårt dom jobbat, för många innebär det att dom måste riva upp den stabilitet dom haft och flytta för att få nytt jobb.

Det är fel tillfälle att ta upp sina åsikter om spelen, samt rätt dåligt sätt att göra det.

Hans åsikter om spelen är anledningen till att detta händer - massvis med andra människor håller med honom. Fler än som håller med de som sade att spelen var bra. Huvudet i sanden hjälper inte.

Skrivet av narnell:

Hoppas att de kommer ur skärselden någorlunda stärkta. Jag har jobbat med IO och Hitman: Absolution och det är ett otroligt dedikerat gäng. Om ett spel inte känns 100% färdigt så är det aldrig studions fel, utan skyll på publishern Square Enix istället. Eller masa dig upp från soffan och gör ett bättre spel själv, vilket troligen är högst osannolikt...

Hänger inte med ditt tankesätt, om man inte gör bättre spel får man inte ha en negativ åsikt om spelet?

Tråkigt. Spelföretaget har varit med riktigt länge nu vilket faktiskt är ganska ovanligt nuförtiden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar